וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי עוד דרמת ענק: מגדבורג זכתה בליגת האלופות בכדוריד

הקבוצה הגרמנית, שהדיחה בחצי הגמר את האלופה ברצלונה במותחן שכלל הארכה ופנדלים, ניצחה 29:30 בהארכה את קיילצה והניפה את הגביע בשנית, 21 שנה אחרי הזכייה הקודמת

תיקתקנו, סיכום אירועי היום בספורט, 18.6/ספורט1

הפיינל-פור הדרמטי של ליגת האלופות בכדוריד ננעל הערב (ראשון) עם עוד דרמה אדירה שבסופה מגדבורג זכתה בתואר האירופי עם ניצחון 29:30 על קיילצה הפולנית. הקבוצה מגרמניה הדהימה בחצי הגמר את אלופת השנתיים האחרונות ברצלונה עם 39:40 אחרי הארכה ופנדלים, ובגמר צלחה עוד הארכה (26:26 בזמן החוקי) וחגגה זכייה שנייה בתולדותיה בליגת האלופות - 21 שנה אחרי הפעם הקודמת.

כמעט 20 אלף צופים מילאו את לאנקסס ארנה בקלן וראו את קיילצה מובילה 13:15 במחצית. היתרון של הפולנים גדל לארבעה שערים לאחר ההפסקה, אבל אז המשחק נעצר לרבע שעה בגלל מקרה רפואי ביציע העיתונאים, וכשחודש הצליחו הגרמנים לחזור בהנהגת קיי סמיטס שסיים עם שמונה שערים. בהארכה היו אלה גיסלי כריסטיאנסון ומייקל דמגור שעשו את ההבדל עבור הגרמנים, בעוד קיילצה רשמה הפסד שני ברציפות בגמר ליגת האלופות.

מגדבורג זוכת ליגת האלופות בכדוריד. רויטרס
הכי מותח שיש. מגדבורג חוגגת/רויטרס

יואב לומברוזו, מרכז נבחרת ישראל שסיים את חוזהו בלימוז' הצרפתית וחתם עוד במהלך העונה החולפת ל-4 עונות בקיילצה, לא צפוי לשחק בסגנית אלופת אירופה. הפרסומים בתקופה האחרונה דיברנו על מעבר אפשרי לבנפיקה ליסבון הפורטוגלית, זו שזכתה לפני שנה בליגה האירופית, וההערכה שבימים הקרובים הם גם יקבלו תוקף רשמי.

מי שהשלים באופן רשמי מעבר מגרמניה (מקבוצת לובק) לצרפת (לקבוצת קאן) הוא נדב כהן, שחקן הפינה של נבחרת ישראל. הוא חתם בקבוצת הצרפתית מהפרוליג לשנתיים. זה קורה אחרי שנבו מדינה חתם בדיז'ון שהעפילה לליגה הבכירה בצרפת, ולאחר שדן טפר ודניאל מוסינדי העפילו לסטארליג עם סראן (מוסינדי, שנבחר לשחקן הצעיר המצטיין של העונה בפרוליג - ישחק בעונה הבאה במדי ססון-ראן הצרפתית).

אל הליגה הצרפתית יצטרף גם רותם סגל, שיעשה את המעבר מהכוכב האדום בלגרד לבילאר. אדיר כהן מנגד נפרד מטרמבלי הצרפתית ויצטרף אל נקסה הקרואטית. שחקן נוסף שלא ימשיך בצרפת הוא שניר נציה, שנפרד מנאנסי וצפוי לשחק במכבי תל אביב.

  • עוד באותו נושא:
  • מגדבורג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully