וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי מותחן אדיר: ברצלונה ניצחה את ריאל מדריד ועלתה ל-0:2 בגמר

עודכן לאחרונה: 18.6.2023 / 22:22

הבלאנקוס חזרו מהקבר עם שלשות של יוי וריצת 1:12 ברבע האחרון, אבל הקטלאנים שרדו עם 85:86 בזכות קליעות עונשין של לפרוביטולה. מירוטיץ' להט עם 25

תקציר המשחק השני בסדרת גמר הליגה הספרדית: ברצלונה - ריאל מדריד 85:86/ספורט1

ברצלונה מתקרבת לאליפות בספרד: יומיים לאחר ה-88:97 על ריאל מדריד, הקטלאנים ניצחו שוב אחרי מותחן אדיר 85:86 ועלו ל-0:2 בגמר הפלייאוף. המשחק הזה היה בשליטה מוחלטת של ברצלונה במשך שלושה רבעים. אלא שברבע הרביעי סרחיו יוי הוביל ריצת 1:12 מדהימה, כשסל של יאבוסלה קבע 72:77 לאורחים. טבארס עוד קבע 74:80 עם דאנק אופייני בריבאונד התקפה, אבל ניקולה מירוטיץ' הפיח תקווה מחודשת עם שלשה ולפרוביטולה צימק ל-80:79 בלבד אחרי איבוד של סרחיו רודריגס כשנותרה דקה וחצי לסיום המותחן.

סרחיו יוי ריאל מדריד לצד ניקולה מירוטיץ' ברצלונה. GettyImages
יוי היה גדול, אבל מירוטיץ' צחק אחרון/GettyImages

ריאל מדריד הלכה שוב לווינר הגדול שלה ויוי צלף שלשה שלישית בלי לחשוב פעמיים. ברצלונה יצאה להתקפה קריטית וסיימה אותה עם שלשה ראשונה מהפינה של סאנלי. יוי שוב לקח שלשה אבל הפעם החטיא, טבארס שוב לקח ריבאונד התקפה אבל החטיא פעמיים מהקו והזוניה שלח לקו את מירוטיץ', שקיבל הזדמנות להחזיר את היתרון לברצלונה וניצל אותה עם שתי קליעות שקבעו 83:84 לברצלונה. אלא שהשעון הותיר 30 שניות לסרחיו יוי לחדור ולסחוט עבירה מווסלי, שגם יצא בחמש עבירות. יוי שמר על קור רוח והחזיר את היתרון לריאל מדריד עם שתי קליעות עונשין, כאשר לבארסה נותרו 16 שניות להתקפה האחרונה. לפרוביטולה קיבל את הכדור האחרון וחדר על טבארס, שספק עשה עליו עבירה. הארגנטינאי עמד בלחץ וקלע פעמיים כדי לקבוע 85:86 לברצלונה, כשלריאל מדריד נותרו 6 שניות על השעון. סרחיו יוי שוב קיבל את הכדור האחרון, אבל החטיא תחת השמירה וברצלונה גירדה את הניצחון הזה.

מירוטיץ' בלט מעל כולם עם 25 נקודות, כנראה באחד ממשחקיו האחרונים בבארסה. יאן וסלי היה מצוין בעיקר במחצית הראשונה וסיים עם 18 נקודות, לפרוביטולה תרם 10 והיה חתום על קליעות הניצחון. מריו הזוניה תרם 18 נקודות לריאל מדריד, טבארס תרם 13 ו-9 ריבאונדים ויוי המצוין הוסיף 15, שרק כמעט הספיקו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully