וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טמיר הרשקו מצטרף למכבי תל אביב בכדורעף

הרשקו, שעשה קריירה גם באירופה בפינלנד ואיטליה, מהנדס חשמל במקצועו שהשתלב בהייטק בתחום זה לפני כשנתיים שמח מאד לחזור למכבי תל אביב

טמיר הרשקו. יחצ,
טמיר הרשקו/יחצ

דאבליסטית הכדורעף מכבי יעדים תל אביב מצרפת לשורותיה את הקבלן/מצליב הבינלאומי הוותיק טמיר הרשקו שימלאו לו 30 בחודש הבא ( 2.00 מטר) לקראת עונת המשחקים הקרובה 2023/2024.
זוהי קדנציה שנייה של הרשקו, בוגר מכללת אירוויין במכבי יעדים תל אביב. הוא שיחק בקבוצה בעונת 2018/2019, עונה בה דורגה הקבוצה במקום השלישי בליגה.

בשלוש העונות האחרונות שיחק בהפועל כפר סבא. בעונתו הראשונה בקבוצה השרונית, הגיעה הקבוצה לגמר גביע המדינה מול מכבי יעדים תל אביב שזכתה בגביע אחרי ניצחון 1:3. הרשקו, שעשה קריירה גם באירופה בפינלנד ואיטליה, מהנדס חשמל במקצועו שהשתלב בהייטק בתחום זה לפני כשנתיים שמח מאד לחזור למכבי תל אביב. לאחר החתימה אמר הרשקו: "אני שמח לחזור למועדון מכבי יעדים תל אביב, המועדון הטוב ביותר בארץ, המקצועני, ההישגי והשאפתן ביותר בכדורעף הישראלי. אני מרגיש אנרגיות מחודשות ואעשה הכל כדי לתת מעצמי לקבוצה את המיטב".

הרשקו שמאחוריו 12 קייצים במדי נבחרות ישראל (נוער ובוגרים), חוזר לשתף פעולה על הפארקט עם סלבה בצ'קלה, יחד עמו שיחק בזמנו בהפועל כפר סבא ובנבחרות ישראל. "אני מכיר היטב את בצ'קלה שנים רבות. הוא שחקן מצויין ותמיד נהניתי לשחק אתו ולצידו ואני בטוח שכך יהיה גם בעונה הקרובה".

  • עוד באותו נושא:
  • כדורעף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully