וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גבי צ'אצ'אשווילי צפוי לחתום לשנתיים בהפועל ירושלים

18.6.2023 / 11:51

הסנטר (23, 2.10) ששיחק בעונה שעברה בבאמברג הגרמנית, צפוי להצטרף לקבוצה מהבירה ובחוזהו תהיה אופציה להארכת ההתקשרות בעונה נוספת. איתי שגב עשוי לשלם את המחיר ולעזוב

תקציר משחק האליפות בטורקיה: אנאדולו אפס מנצחת 74:83 את קרשיאקה/ספורט1

הפועל ירושלים בדרך לחיזוק משמעותי ראשון לקראת העונה הבאה. הסנטר גבי צ'אצ'אשווילי ששיחק בעונה שעברה במדי באמברג הגרמנית, צפוי לחתום במדי האדומים על חוזה ארוך טווח ולחזק את הקו הקדמי של אלכסנדר דז'יקיץ'. צ'אצ'אשווילי צפוי לחתום על חוזה לשנתיים עם אופציה לעונה שלישית במדי מחזיקת הגביע.

גבי צ'אצ'אשווילי, שחקן נבחרת ישראל. ברני ארדוב
חוזסר לישראל. צ'אצ'אשווילי/ברני ארדוב

מי שעשוי לשלם את המחיר עם הגעתו של צ'אצ'אשווילי הוא הקפטן איתי שגב, ששיחק בשנתיים האחרונות בבירה. בהגעתו של בן ה-23 מגרמניה לא תותיר לשגב יותר מדי דקות משחק והוא עשוי לעזוב לאחת הקבוצות הבכירות האחרות בישראל.

צ'אצ'אשווילי (23, 2.10) גדל במחלקת הנוער של הפועל עמק יזרעאל ופרץ במדיה כשהוא נבחר לשחקן העונה בליגת העל לנוער. אחרי שהיה חלק מהרוטציה של נבחרת העתודה שזכתה באליפות אירופה יצא לצ'כיה לשחק באקדמיה, ובקיץ 2019 נפצע בצורה קשה בברכו נאלץ להחמיץ שנה של פעילות.

בקיץ 2020 חתם צ'אצ'אשווילי בהפועל גליל עליון מהליגה הלאומית ועזר לקבוצה לעלות לליגת העל כשבעונה שלאחר מכן היה לאחד הישראלים המצטיינים בליגה ואף נבחרת לשחקן הצעיר של העונה. בקיץ שעבר שיחק במדי ליגת הקיץ של ה-NBA במדי גולדן סטייט ולאחר מכן חתם בבאמברג הגרמנית של אורן עמיאל כשהוא רושם 7.1 נקודות למשחק במדי הקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully