וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארלינג הולאנד מתרחק גם מהיורו, וספג שריקות בוז מהאוהדים

עודכן לאחרונה: 18.6.2023 / 9:14

נורבגיה המאכזבת ספגה הפסד כואב ודרמטי לסקוטלנד, הולאנד עלול לפספס עוד טורניר גדול, אחרי המשחק איכזב את האוהדים וספג קריאות ומחאות

תקציר ה-1:2 הדרמטי של נבחרת סקוטלנד על נורבגיה/ספורט1

אחרי שנעדר מהמונדיאל בקטאר, האם ארלינג הולאנד יחמיץ גם את היורו? נורבגיה הסתבכה אתמול (שבת) במוקדמות יורו 2024, כשהפסידה בבית 2:1 לסקוטלנד. אומנם הולאנד היה פעיל וממוקד, אבל בניגוד להצלחות הגדולות שלו במנצ'סטר סיטי, ובכלל בקבוצות שלו, את הנבחרת הוא לא מצליח לסחוף להצלחות.

הסקוטים החלו את מוקדמות יורו 2024 עם שני ניצחונות, כולל 0:2 ביתי על ספרד לפני כשלושה חודשים, ואתמול עשו מהפך מדהים כדי לשמור על המאזן המושלם שלהם על חשבון הולאנד ונבחרתו, שנותרו עם נקודה אחת בלבד אחרי שלושה מחזורים.

ארלינג הולאנד נבחרת נורבגיה. רויטרס
באשמתו? בקבוצות הוא מככב, את הנבחרת הוא לא מצליח להציל. הולאנד/רויטרס

הולאנד, שלפני שבוע בלבד חגג את הזכייה עם מנצ'סטר סיטי בליגת האלופות, פתח בחוד של הנורבגים והיה פעיל מאוד. אחרי שעה של משחק הוא נתפס ברחבה וסחט פנדל, אותו הוא כבש בעצמו כדי לקבוע 0:1. אלא שבדקה ה-84 סולבאקן בהחלטה תמוהה החליט להוציא את הולאנד, בהנחה שהניצחון בכיס שלו, אבל לסקוטים היו תוכניות אחרות.

לינדון דייקס ניצל טעות קשה של ההגנה המקומית וכבש את השוויון בדקה ה-87. שתי דקות בלבד חלפו עד שדייקס מצא את קני מקלין שסיים התקפה יפהפיה עם כדור ברשת. נורבגיה רחוקה כבר 8 נקודות מהסקוטים כשאנחנו רק במחזור השלישי ובבית שכולל גם את ספרד, הם נכנסו לבעיה גדולה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

בסיום הולאנד אף איכזב חבורה גדולה של אוהדים, שחיכו לו אחרי המשחק על מנת לקבל ממנו חתימות ולהצטלם עמו, אבל שחקן העונה של הפרמיירליג לא ניגש אליהם ועלה היישר לאוטובוס, וספג מחלקם שריקות בוז וקריאות מחאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully