וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדן הזאר: "יכול להיות שאפרוש מכדורגל, אני עוד חושב על זה"

הקשר נפרד מנבחרת בלגיה ונשאל על עתידו: "מבחינה פיזית אני מרגיש טוב ויכול להמשיך לשחק". וגם: העלייה המפתיעה של מישל גרציג לכר הדשא והתיקו המאכזב מול אוסטריה

טיבו קורטואה ציין את הופעתו ה-100 במדי נבחרת בלגיה, בת זוגו מישל גרציג עלתה על הדשא והעניקה לו שי/ספורט1

נבחרת בלגיה החלה את עידן דומניקו טדסקו עם 0:3 מוחץ בשבדיה במוקדמות יורו 2024 ולאחר מכן ניצחה 2:3 בגרמניה את מארחת אליפות אירופה בשנה הבאה במשחק ידידות, אבל דווקא בבכורה הביתית של המאמן החדש מול אוסטריה, נחלצה מפיגור והצילה נקודה כשחזרה ל-1:1. השדים האדומים בהחלט התאכזבו מהמעידה הביתית, אבל בבוקר שאחרי המשחק התרכזו לא פחות בדברים שקרו על כר הדשא, אך כלל לא נוגעים ל-90 הדקות שהיו.

עוד לפני שריקת הפתיחה ומשחק בו הציל את חבריו מהפסד, זכה השוער הבלגי טיבו קורטואה לטקס ולגביע הוקרה על כך שחצה את רף מאה ההופעות בשדים האדומים. קורטואה ערך אתמול את הופעתו ה-102 בנבחרת, אבל מכיוון ששני המשחקים הקודמים היו מחוץ לבלגיה, הוא זכה לטקס רק אתמול - וזכה להפתעה כאשר על כר הדשא עלתה ארוסתו מישל גרציג, שהעניקה לו פרחים, גביע עם הכיתוב "100" לציון הדרך וגם נשיקה שזכתה לכותרות בעיתונים המקומיים.

שוער נבחרת בלגיה טיבו קורטואה עם מישל גרציג. רויטרס
שוב בכותרות. קורטואה וגרציג/רויטרס

טקס נוסף שנערך אתמול היה לכבודו של אדן הזאר, הקשר ששוחרר הקיץ מריאל מדריד ועלתה יחד עם בני משפחתו לכר הדשא כדי להיפרד מהאוהדים הבלגים ולומר להם תודה. הזאר בן ה-32 פרש מנבחרת בלגיה לאחר המונדיאל וסיים את חלקו במדי השדים האדומים לאחר 126 הופעות.

לפני כשבועיים הוא התיר את חוזהו בריאל מדריד ובמקביל דווח שהוא שוקל לפרוש מכדורגל. כאשר נשאל על כך אמש, לא הכחיש זאת ואמר: "עברתי שנים לא קלות בריאל ואני הולך לקחת חופשה ארוכה מהרגיל וליהנות ממנה עם המשפחה. מה יהיה בעתיד? אני לא יודע, אני עוד חושב על זה. יכול להיות שאפרוש, אבל אולי גם לא. מבחינה פיזית אני בהחלט יכול להמשיך לשחק".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
אדן הזאר, כדורגלן בלגי. רויטרס
אדן הזאר נפרד ומודה לאוהדים הבלגים/רויטרס

ובחזרה למשחק. טדסקו הודה אחרי מעידתו הראשונה, ועוד במשחק בית: "המחצית הראשונה הייתה בסדר גמור, עד השער שספגנו. אחר כך כבר אפשר היה לראות שזו נבחרת חדשה, נקלענו לפיגור והרגישו שזו סיטואציה שאנחנו נמצאים בה בפעם הראשונה. אני מרוצה מהנקודה לאור מה שקרה, אם לא השער של לוקאקו אנחנו מפסידים ואוסטריה עם 9 נקודות במאזנה".

צפו בתקציר ה-1:1 בין בלגיה לאוסטריה

תקציר ה-1:1 של בלגיה מול אוסטריה/ספורט1

הקשר יורי טילמנס, שיעבור הקיץ מלסטר שירדה ליגה לאסטון וילה, הוסיף לדברי מאמנו: "אוסטריה לא נבחרת קלה ולצערי ספגנו שער עצמי, המזל לא היה איתנו וזה מתסכל. יש אכזבה מסוימת, כי רצינו לנצח בבית, אבל אנחנו נבחרת שמשחקת בסגנון חדש. אנחנו צריכים להיות יותר מרוכזים ורגועים מול השער".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully