וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טריאתלון: מקום 30 לאביב לוי בסבב, שחר שגיב הוזמן לסופרליג

לוי סיימה במקום ה-30 בתחרות הראשונה שלה מבין שלוש במסגרת סבב גביע אירופה שהתקיימה בקיצביל, אוסטריה. שגיב ממכבי תל אביב הוזמן בפעם השלישית בקריירה שלו בסופרליג - ליגת הטריאתלון הטובה בעולם

אביב לוי. יחצ,
אביב לוי/יחצ

אביב לוי (19) הטריאתלטית הבכירה של ישראל, אלופת ישראל לנשים, סיימה במקום ה-30 בתחרות הראשונה שלה מבין שלוש במסגרת סבב גביע אירופה שהתקיימה היום בקיצביל, אוסטריה.

לוי, שהשחייה אצלה היא מרכיב איכותי, פתחה היום לא טוב בשחייה ולא הצליחה להשתלב בדבוקה כראשונה בגלל זינוק לא מוצלח. היא שיפרה את יכולתה בהמשך ברכיבה שהתנהלה בקצב גבוה והיא סיימה את המקצה (20 קילומטרים) גם כן בדבוקה השנייה. היא השקיעה רבות בריצה וסיימה את התחרות כאמור במקום ה-30.

לאחר התחרות סיכמה לוי: "היתה זו עבורי התנסות ראשונה השנה בגביע אירופה לבוגרות. אני לומדת להבין מה הרמה הנדרשת ממני. מהתחרות הזאת אני לוקחת את הדברים הטובים שביצעתי. הדבר המשמעותי הוא רוח הלחימה שלי לאורך כל התחרות למרות שלא הצלחתי בשחייה. אני עכשיו עם הפנים לאליפות אירופה שתהיה באוגוסט בטורקיה. אעשה הכל כדי להגיע לשם ביכולת טובה, כי זוהי תחרות המעניקה ניקוד משמעותי בניקוד הבינלאומי".

שחר שגיב. יחצ,
שחר שגיב/יחצ

ימים ספורים לפני יציאתו למשחקי אירופה האולימפיים בקרקוב, הוזמן הטריאתלט האולימפי הבכיר של ישראל שחר שגיב (29) ממכבי תל אביב, להשתתף בפעם השלישית בקריירה שלו בסופרליג - ליגת הטריאתלון הטובה בעולם. הליגה היוקרתית הזו החלה לפעול ב-2017 ובקיץ הקרוב תרשום את השנה החמישית לפעילותה. בתחרות ישתתפו 20 הטריאתלטים המצטיינים בעולם.

התחרות הראשונה תהיה ב-27 באוגוסט בלונדון, התחרות השנייה תהיה ב-3 בספטמבר בטולוז, אחריה תתקיים תחרות במאליבו ארה"ב ב-30 בספטמבר והתחרות הרביעית והאחרונה תהיה בערב הסעודית ב-21 בספטמבר.

עם קבלת ההזמנה היוקרתית להשתתף בסופרליג אמר שגיב: "להיות חלק מהחבורה הבכירה של הטריאתלטים בעולם, בקידמת הבמה המקצוענית, זו הרגשה נהדרת. העובדה שאני מוזמן בפעם השלישית אומרת שאני חלק מרשימת העלית התחרותית ואני מרוצה מאד".

אשתקד סיים שגיב את סבב הסופרליג במקום ה-9 בדירוג הכללי. בתחרות הרוכב המהיר ביותר הוא סיים במקום ה-2 ובמקום ה-3 בדירוג הקבוצתי. בנוסף הוא סיים במקום ה-2 בתחרות במאליבו.
שחר שגיב המדורג במקום ה-29 בדירוג האולימפי לקראת המשחקים האולימפיים שיהיו בקיץ הבא בפריז (55 ספורטאים יכנסו לתחרות בפריז), עומד לצאת לקרקוב בשבת הבאה וביום רביעי (28 בחודש) הוא יתחרה. יחד אתו במשלחת הטריאתלון הישראלית לקרקוב יצאו גם איתמר לבנון ממכבי TRIMORE ת"א ואיתמר אשד. משחקי אירופה מעניקים ניקוד בדרך למשחקים האולימפיים בפריז 2024.

  • עוד באותו נושא:
  • טריאתלון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully