וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם גולדן סטייט בעקבות בראדלי ביל. מיאמי מציעה את לאורי ורובינסון

כוכב וושינגטון ממשיך להיות השם החם בשוק הטריידים. בארה"ב טוענים: מיאמי היא יעד מועדף. פיניקס תכליל בהצעה את כריס פול?

חגיגות האליפות של דנבר נאגטס בעיר הולדתו של ניקולה יוקיץ' בסרביה/מתוך טוויטר

בראדלי ביל ממשיך להיות השם החם בשוק הטריידים של ה-NBA בימים האחרונים. כזכור, הוויזארדס קיבלו החלטה עקרונית להעביר את כוכבם הגדול בטרייד בניסיון לבנות את הקבוצה מחדש, ומאז ההצעות זורמות אליהם במהירות. לפי הדיווחים האחרונים, פיניקס היא המועמדת המובילה לצרף את השוטינג גארד בטרייד, אבל גם מיאמי נחשבת למתחרה רצינית על שירותיו.

לפי העיתונאי סם אמיקו, גם גולדן סטייט צפויה להיכנס לתמונה בקרוב, לאחר שניהלה שיחות לא רשמיות עם הוויזארדס בימים האחרונים. לפי הערכות, הווריירס יהיו מוכנים לוותר על ג'ורדן פול ועל שחקנים מובילים נוספים, לא כולל הטריו המוביל של סטף קרי, קליי תומפסון ודריימונד גרין.

שחקן וושינגטון וויזארדס בראדלי ביל מאוכזב. Justin Ford, GettyImages
סחורה חמה. בראדלי ביל/GettyImages, Justin Ford

לפי "האתלטיק", ההצעה של מיאמי כוללת את קייל לאורי, דאנקן רובינסון ומספר בחירות סיבוב ראשון בדראפט. ההיט מעדיפים לא לכלול בשיחות בשלב זה את טיילר הירו. הסאנס לעומת זאת מעדיפים לשלוח את דיאנדרה אייטון, או לכלול בטרייד את כריס פול ולנדרי שאמט. כך או כך, הגעה של אייטון לוושינגטון ככל הנראה תחסל את הסיכויים שהקבוצה תצליח להשאיר את קריסטאפס פורזינגיס.

ביל חתם בקיץ שעבר על חוזה מקסימום של 251 מיליון דולר לחמש שנים, כולל סעיף וטו על טריידים, כלומר הוא עצמו יוכל לבחור את היעד הבא שלו, בהתאם להצעות שיגיעו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully