וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 18.6: הצעת ענק על טר סטגן, אנצ'לוטי "סגור בנבחרת ברזיל"

עודכן לאחרונה: 18.6.2023 / 19:57

דיווח: קבוצה מסעודיה הציעה לברצלונה 80 מיליון יורו עבור השוער, לו הוצע שכר של 25 מיליון יורו לעונה. מאמן ריאל מדריד צפוי לאמן את ברזיל החל מהקיץ הבא. גם רובן נבס עובר לסעודיה

תקציר ה-1:2 הדרמטי של נבחרת סקוטלנד על נורבגיה/ספורט1

רשמי

* חבר חדש לאוסקר גלוך: זלצבורג הודיעה על רכישתו של החלוץ הסרבי פטר רטקוב, שנרכש תמורת 4.5 מיליון יורו מבאצקה טופולה הסרבית. רטקוב בן ה-19 העונה הבקיע תשעה שערים ובישל עוד ארבעה.

שמועות

* האם גם מארק אנדרה טר סטגן יתפתה לכסף הגדול מסעודיה? על פי דיווחים מהשעות האחרונות קבוצה בסעודיה הציעה לברצלונה 80 מיליון יורו עבור השוער, שירוויח 25 מיליון יורו לעונה בחוזה תלת שנתי.

* ב"גלובו" הברזילאי מדווחים: קרלו אנצ'לוטי ימונה למאמן הנבחרת ברגע שהחוזה שלו בריאל מדריד יסתיים בקיץ הבא.

* אדריאן ראביו עשוי להצטרף לברצלונה. הקשר הצרפתי סיים חוזה ביובנטוס וברצלונה בוחנת את אפשרות צירופו לאור היותו שחקן חופשי.

* הסעודים לא עוצרים. לפי הדיווחים באנגליה, אל הילאל סיכמה עם וולבס על רכישת הקשר הפורטוגלי רובן נבס תמורת 55 מיליון יורו. נבס בן ה-26 נכנס לשנתו האחרונה בחוזה והוזכר כמועמד למועדוני פאר וביניהם ברצלונה, אבל נראה שגם הוא יבחר בכסף הגדול שיש בערב הסעודית ועל פי הפרסומים ישתכר מעתה פי 10 לעומת חוזהו הנוכחי.

* לפי פבריציו רומאנו, ריאל מדריד כבר השלימה את עסקת השאלתו של חוסלו. החלוץ יגיע בהשאלה עד קיץ 2024, והבלאנקוס ישלמו תמורתו לאספניול 500 אלף יורו. בתום תקופת ההשאלה ריאל תוכל לרכוש את החלוץ תמורת 1.5 מיליון יורו בלבד.

* בתקשורת הגרמנית מיישרים קו עם הפרסומים האחרונים מאנגליה לפיהם קאי האברץ עובר לארסנל. שחקן ההתקפה הגרמני סגר את כל תנאיו בארסנל והוא כעת ממתין שצ'לסי תסכם על מכירתו ליריבה העירונית. באיירן מינכן התעניינה בשירותיו, אבל הצטרפה למירוץ מאוחר מדי והתבשרה שהוא בדרך לארסנל שככל הנראה תשלם עבורו סביב 80 מיליון יורו. גם ריאל מדריד התעניינה בצירופו, אבל סירבה לשלם מעל 60 מיליון יורו.

* קים מין-ג'ה, הבלם המצוין של נאפולי, סגר את כל תנאיו בבאיירן מינכן. הקוריאני צפוי להרוויח כ-10 מיליון יורו בעונה הבאה בקבוצה הבווארית.

* בארגנטינה מדווחים: בנפיקה רוצה להחזיר לשורותיה את אנחל די מריה, 13 שנים אחרי שעזב אותה. הקיצוני של נבחרת ארגנטינה סיים חוזה ביובנטוס והוא שחקן חופשי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
לוקה מודריץ', שחקן ריאל מדריד. Mateo Villalba/Quality Sport Images, GettyImages
ויתר על סכום עתק. מודריץ'/GettyImages, Mateo Villalba/Quality Sport Images

* העיתונאי האיטלקי ג'אנלוקה די מארציו חושף: ההצעה של אל הילאל ללוקה מודריץ', בגינה התלבט הקרואטי אם להמשיך בריאל מדריד, כללה שכר של 200 מיליון יורו לשלוש שנים. מודריץ' החליט לדחות את ההצעה בסופו של דבר.

* ברנדלי קובאס בדרך חזרה להולנד. על פי הדיווחים במולדתו, אקס מכבי תל אביב קרוב לחתימה בהראקלס, הקבוצה בה פרץ, ושאותה עזב בקיץ 2019. לאחרונה שיחק קובאס בגירסונספור הטורקית, איתה ירד לליגת המשנה.

* אחרי שהשיחות עם נאגלסמן הסתימו ללא הצלחה, "ל'אקיפ" מדווח שהמועמד הבכיר החדש לאימון פריז סן ז'רמן הוא לואיס אנריקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully