וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיניקס ומיאמי "בשיחות רציניות" עם וושינגטון על טרייד על בראדלי ביל

הסאנס נכנסו חזק למירוץ אחר השוטינג גארד, אבל הוויזארדס רוצים את כריס פול. גם אלופת המזרח מועמדת רצינית להנחית אותו

חגיגות האליפות של דנבר נאגטס בעיר הולדתו של ניקולה יוקיץ' בסרביה/מתוך טוויטר

לאן מועדות פניו של בראדלי ביל? אחרי הדיווחים על כך שוושינגטון צפויה להעביר בטרייד את הכוכב הגדול שלה, מתברר מי הן המועמדות העיקריות להנחית אותו. לפי שאמס צ'ראניה מ"האתלטיק", הוויזארדס מנהלים משא ומתן רציני עם שתי קבוצות שנחשבות למועמדות הסופיות לצרף את השוטינג גארד בטרייד: מיאמי היט ופיניקס סאנס.

הסאנס הם השם המפתיע החדש שנכנס לקלחת, ואם ביל אכן יעבור לשורותיהם, הוא עשוי לחבור לקווין דוראנט ודווין בוקר וליצור קבוצת כוכבים חדשה. כידוע, כריס פול צפוי לעזוב את הסאנס הקיץ, וייתכן שגם דיאנדרה אייטון יועבר בטרייד. עדיין לא ברור איזו חבילה פיניקס תציע לוושינגטון תמורת ביל, אולם ברור שהם לא יוותרו על דוראנט או על בוקר.

לפי כריס היינס מ"יאהו", החבילה שהסאנס מסוגלים להציע כרגע כוללת את דיאנדרה אייטון ולאנדרי שאמט, אבל הוויזארדס מצידם מעוניינים בכריס פול ושאמט.

שחקן וושינגטון וויזארדס בראדלי ביל. G Fiume, GettyImages
בדרך לקונטנדרית? בראדלי ביל/GettyImages, G Fiume

ההיט רוצים להוסיף כישרון לסגל הלוחמני והקשוח שהביא אותם עד לגמר ה-NBA בעונה החולפת, ולכן סימנו את ביל, שלדעתם עשוי להשלים את ג'ימי באטלר.

כזכור, ביל הוא השחקן היחיד ב-NBA שמחזיק באפשרות להטיל וטו על כל טרייד שלא מוצא חן בעיניו. ביל חתם בקיץ שעבר על חוזה עצום בוושינגטון עד קיץ 2027. בעונה הבאה הוא ירוויח 46 מיליון דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully