וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עתמאן נפרד עם תואר: אנאדולו אפס זכתה באליפות ה-16 בתולדותיה

אחרי העונה הכושלת ביורוליג, קבוצת הכוכבים השיגה פרס ניחומים. ניצחון 74:83 על קרשיאקה השלים 0:3 בגמר, מיציץ' כיכב עם 29 נקודות

תקציר משחק האליפות בטורקיה: אנאדולו אפס מנצחת 74:83 את קרשיאקה/ספורט1

פרס הניחומים של אנאדולו אפס: קבוצת הכוכבים שהחלה את העונה בתור הפייבוריטית לזכייה ביורוליג אבל אפילו לא עלתה לפלייאוף, השלימה הערב (שבת) זכייה באליפות טורקיה, אחרי שגברה 74:83 על קרשיאקה בחוץ, והשלימה ניצחון 0:3 חד וחלק בסדרת גמר הפלייאוף.

זו האליפות ה-16 בתולדותיה של אפס, שמשיבה לעצמה את התואר אחרי שהפסידה אותו בשנה שעברה ליריבת המושבעת פנרבחצ'ה. הפעם היא השאירה מאחור את פנר כבר בחצי הגמר, ושייטה כל הדרך לאליפות שאולי תהיה אקורד הסיום של אחת הקבוצות המרשימות והמלהיבות שידע הכדורסל האירופי בשנות האלפיים.

ארגין עתמאן, מאמן הקבוצה בשש השנים האחרונות, יעזוב לפנאתינייקוס עם ראש מורם, כאלוף טורקיה בפעם השישית.

ארגין עתמאן מאמן אנאדולו אפס. רויטרס
נפרד עם חיוך. עתמאן/רויטרס

אנאדולו הופיעה למשחק ללא וויל קלייברן שנפצע במשחק הקודם, אבל נשענה על יכולת נפלאה של ואסילייה מיציץ', שצלף 29 נקודות והוסיף 7 אסיסטים. שיין לארקין הוסיף 15 עם אסיסטים משלו, וגם רודריג בובואה (11 נקודות) ואמאת' אמבאיי (10) סיימו בספרות כפולות.

את קרשיאקה, שחתמה עונה מפתיעה ומרשימה, הוביל ויטוריו בראון עם 21 נקודות. אריק מקולום הוסיף 18 ו-11 אסיסטים שלא הספיקו, בעוד הרכש המיועד של מכבי תל אביב בריאן אנגולה, סיים סדרת גמר מאכזבת עם 6 נקודות בלבד (אחרי שבמשחק הקודם הסתפק ב-5 נקודות). אופוק סאריג'ה, מאמן קרשיאקה, עשוי לעשות כעת את הדרך לאנאדולו אפס ולהחליף את עתמאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully