וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הסיפור של אמבפה לא יסתיים עד שהוא יגשים את חלומו לשחק בריאל מדריד"

יונייטד כבר הבינה את המסר וירדה ממנו, הבלאנקוס מחכים לו בזרועות פתוחות ורק פ.ס.ז' עדיין לא מרימה ידיים. אחרי השבוע בו הסעיר את השוק, קיליאן אמבפה ממשיך לשמור את הקלפים קרוב לחזה, וממשיך לספוג ביקורות: "בדרום אמריקה הוא היה שחקן ממוצע". תמונת מצב

תקציר: גיברלטר - צרפת 3:0/ספורט 1

קיליאן אמבפה ממשיך להסעיר את הכדורגל העולמי. ימים ספורים אחרי המכתב הרשמי ששיגר לפריז סן ז'רמן בו הודיע על כוונתו לא להאריך חוזה, השוק ממשיך לרתוח והשמועות בנוגע לעתידו נמשכות ללא הרף.

על פי הדיווחים, פ.ס.ז' הציעה למנצ'סטר יונייטד לרכוש את אמבפה תמורת 150 מיליון יורו, אולם מועדון הפאר האנגלי קיבל מסרים ממקורביו של אמבפה שאין טעם אפילו לנסות לשכנע אותו להצטרף למועדון. הסיבה: למרות ההצהרות המרוככות שלו והטענות לפיהן הוא מתכוון להמשיך לשחק בפריז סן ז'רמן בעונה הקרובה, בצרפת משוכנעים שאמבפה "נעול" על ריאל מדריד ומכוון למעבר לבירת ספרד בכל מחיר.

לפי "האתלטיק", יונייטד כבר הפנימה את המסר וירדה מאמבפה, לאחר שהתברר לה שהוא נחוש "להגשים חלום ילדות" ולשחק בריאל מדריד. על פי מקורב לאמבפה, "הסיפור שלו בכדורגל לא יסתיים עד שהוא לא יגשים את חלומו ללבוש את החולצה של ריאל מדריד".

ויניסיוס ג'וניור שחקן ריאל מדריד, קיליאן אמבפה שחקן פריז סן ז'רמן. רויטרס
הפעם זה יקרה? אמבפה לצד ויניסיוס/רויטרס

גם ריאל מצידה התכוננה זמן רב לאפשרות שאמבפה יגיע, למרות שכבר התחייב על חוזה ארוך טווח אחרי סאגה ארוכה בקיץ שעבר. לפי "מארקה", "התכנית של ריאל מאז ומתמיד הייתה לחכות לאמבפה עד 2024. החל מה-1 בינואר, הקבוצה תפנה אליה ותציע לו חוזה". יחד עם זאת, אם הצדדים לא יגיעו לסיכום, בריאל לא מתכוונים "למרוח" את הסאגה סביב אמבפה פעם נוספת, ותרד ממנו מיידית.

לפי רשת "RMC" הצרפתית, פ.ס.ז' עדיין לא אמרה נואש לגבי אמבפה, ועדיין שואפת לשכנע אותו להמשיך במועדון לטווח ארוך. המטרה הראשונה כעת היא להחתים מאמן בעל שיעור קומה, "כדי להוכיח לאמבפה רצינות, ולהבהיר לו מה הכוונות והציפיות של המועדון בעתיד הקרוב".

אבל בזמן שהטירוף סביב עתידו של אמבפה גובר, גם הביקורות גוברות. מי שמתח היום ביקורת מפתיעה על אמבפה, הוא שוער העבר האגדי חוסה לואיס צ'ילאברט.

"אמבפה אמר שהכדורגל בדרום אמריקה ברמה נמוכה. שהכדורגל הדרום אמריקאי לא מספיק טוב. אבל הייתי מת לראות אותו מנסה לרוץ בגבהים של לה פס או קיטו, או משחק בתור אורח באחד האצטדיון בברזיל. פה, הוא יהיה בסך הכל שחקן ממוצע", טען צ'ילאברט בריאיון. "פה הוא יהיה שחקן סביר. כמובן שהוא יוכל לנצל את המהירות שלו בכל מקום, אבל בכדורגל הדרום אמריקאי יש מספיק בלמים שלא ייתנו לו לנשום ויכסחו אותו. יש כאן הרבה שחקנים שהיו מצליחים לשתק אותו לחלוטין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully