וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבו פאני הוצג בפרנצווארוש: "חולם לשחק שוב בליגת האלופות"

17.6.2023 / 14:07

אלופת הונגריה הכריזה על החתמת הקשר, שכבר סימן מטרה. מכבי חיפה נפרדה: "שחקן מפתח בקבוצה היסטורית ודמות משמעותית בחדר ההלבשה"

חגיגות האליפות של מכבי חיפה/צילום: יותם רונן. עריכת וידאו: אביעד בלילי

ביום חמישי נסגרה סופית העברתו של מוחמד אבו פאני ממכבי חיפה לפרנצווארוש, כשאת החתימה על החוזה באלופת הונגריה דחה הקשר להיום (שבת) לבקשתו של המנהל המקצועי בנבחרת ישראל, יוסי בניון. הירוקים נפרדו היום רשמית מאבו פאני ואיחלו לו הצלחה בדרכו החדשה, בעוד פרנצווארוש קיבלה את פניו לשורותיה.

"פרנצווארוש הוא מועדון גדול, עבורי זה תענוג גדול לשחק בו ואני מאוד שמח שחתמתי כאן. אני מקווה לשחק שוב בליגת האלופות עם פרנצווארוש, זה החלום הגדול. מחכה לשחק עם החברים החדשים שלי לקבוצה. שמעתי הרבה דברים על המאמן, אני חושב שהוא מאמן טוב, מחכה לפגוש אותו ולשחק תחתיו. אחרי פגרת הנבחרות אצטרף למחנה האימונים", אמר לאתר הרשמי אבו פאני, שכבר למד את הכינוי המקוצר בו קוראים האוהדים לקבוצתו החדשה: "יאללה פרדי!".

מוחמד אבו פאני חותם בקבוצת פרנצווארוש. פרנצווארוש, אתר רשמי
יוצא לדרך חדשה. מוחמד אבו פאני חותם על החוזה/אתר רשמי, פרנצווארוש

המנהל המקצועי של האלופה, גל אלברמן, מסר: "מודים לאבו פאני על שנים נפלאות בירוק. אבו, שצמח במועדון, עשה כברת דרך מרשימה כאדם וכשחקן. הוא הפך מנער שעלה לקבוצה הבוגרת לאחד משחקני המפתח בקבוצה אשר רשמה הישגים היסטוריים. אבו הפך לדמות משמעותית בחדר ההלבשה ועל המגרש, ואנו מאחלים לו שימשיך במגמת הצמיחה ובטוחים שייצג את מכבי חיפה גם בקבוצתו החדשה בגאווה. בהצלחה גדולה אבו, אנו מודים ומייחלים להצלחתך האישית והקבוצתית בדרכך החדשה. אוהבים מאוד מכל הלב".

מנכ"ל המועדון איציק עובדיה הוסיף: "מועדון כדורגל מכבי חיפה גאה במסלול המקצועי של אבו פאני, שהחל את דרכו במחלקת הנוער בגיל 10 וגדל לערכים של מצוינות והישגיות. פאני יוצא להגשים את עצמו באתגר מקצועי חדש ואנו מאחלים לו בהצלחה. חמודי, אתה תמיד תישאר חלק מהמשפחה הירוקה".

מוחמד אבו פאני ערך את הופעת הבכורה שלו בקבוצה הבוגרת של מכבי חיפה במאי 2017 נגד בני סכנין, אחרי שהגיע למועדון בגיל 10 ועבר בכל קבוצות מחלקת הנוער. הקשר רשם 159 הופעות בכל המסגרות, בהן כבש 19 שערים. הוא זכה עם מכבי חיפה בשלוש אליפויות, בגביע אלוף האלופים ובגביע הטוטו, ובנוסף העפיל עם הקבוצה לשלב הבתים של הקונפרנס ליג ולשלב הבתים של ליגת האלופות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully