וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עכשיו זה סופי: נסגרה העברתו של מוחמד אבו פאני לפרנצווארוש

15.6.2023 / 17:30

עוד בורג משמעותי עזב את מכבי חיפה: הקשר בן ה-25 שסייע לירוקים לזכות בשלוש אליפויות רצופות יצטרף לארבע שנים לקבוצה ששולטת ביד רמה בכדורגל ההונגרי בשנים האחרונות, ושילמה עבורו 1.5 מיליון יורו. ירוויח 550,000 יורו לעונה

חגיגות האליפות של מכבי חיפה/צילום: יותם רונן. עריכת וידאו: אביעד בלילי

מכבי חיפה איבדה עוד דמות משמעותית בשלוש האליפויות הרצופות שלה: היום (חמישי) נסגרה העברתו של מוחמד אבו פאני לפרנצווארוש ההונגרית, והוא יותיר אחריו בור גדול במרכז השדה של האלופה.

קבוצתו החדשה של הקשר, שיחתום לארבע שנים באמצעות סוכנו שלומי בן עזרא, שילמה תמורתו 1.5 מיליון יורו, לפני בונוסים שיכולים להגיע עד 400,000 יורו בהתאם להישגים שתרשום פרנצווארוש. שכרו של אבו פאני יעמוד על 550,000 יורו לעונה, ומכבי חיפה תקבל 20% ממכירה עתידית שלו.

החתימה על החוזה תהיה ביום שבת, לפי דרישת המנהל המקצועי של נבחרת ישראל יוסי בניון, שכן אבו פאני עסוק נכון לכתיבת שורות אלה במשחק נגד בלארוס במוקדמות יורו 2024.

מוחמד אבו פאני שחקן מכבי חיפה. ברני ארדוב
אומר שלום. אבו פאני/ברני ארדוב

האזינו לשלומי בן עזרא, סוכנו של מוחמד אבו פאני

אבו פאני (25), בוגר מחלקת הנוער של מכבי חיפה, הושאל להפועל חדרה ושב לקבוצה הבוגרת ב-2020. אט אט הפך לשחקן חשוב ברוטציה של ברק בכר ולבורג חשוב בשלוש האליפויות הרצופות. את העונה החולפת סיים עם שבעה שערים וארבעה בישולים בכל המסגרות.

פרנצווארוש, אלופת הונגריה בחמש השנים האחרונות, שולטת ביד רמה בכדורגל ההונגרי. ב-2020/21 הגיעה לשלב הבתים של ליגת האלופות, הישג שתנסה לשחזר גם בעונה הבאה (אשתקד הודחה בסיבוב המוקדמות השלישי, לאחר הגיע עד שמינית גמר הליגה האירופית).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully