וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בבלארוס התלוננו על השיפוט: "אף אחד לא אוהב אותנו"

המאמן קונדרטייב: "אנחנו משחקים גם נגד השופטים. היה פנדל ברור על בכר". הבלם פוליטביץ' על השריקה לפנדל: "נגעתי בכדור". הנבחרת שהפסידה לישראל השוותה את הרצף השלילי הארוך בתולדותיה. גם באוקראינה חגגו את התוצאה

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 16.6/ספורט1

אחרי שלא הצליחה לשמור על יתרון, הפסידה 2:1 לנבחרת ישראל ונותרה עם אפס נקודות בתום שלושה מחזורים במוקדמות יורו 2024, בנבחרת בלארוס עסוקים בעיקר בהתקרבנות. המאמן גאורגי קונדרטייב ושחקניו, שכידוע מארחים מחוץ לארצם וללא קהל בעקבות מעורבות מדינתם במלחמה באוקראינה, התלוננו על השיפוט במשחק אמש, במהלכו התערב ה-VAR והוביל לשריקה מוצדקת לפנדל לזכות ישראל.

"כמו שראיתם, אנחנו לא רק משחקים נגד היריבות, אלא גם נגד השופטים. אם נותנים כאלה פנדלים...", טען קונדרטייב. "היה פנדל ברור לטובתנו, בכר נדחף וה-VAR אפילו לא בדק. מה יש לומר? אף אחד לא אוהב אותנו". כשנשאל מדוע שחקניו הלכו אחורה במחצית השנייה, השיב המאמן: "אנחנו לא מספיק בכושר. לא רואה סיבה אחרת".

הבלם סרגיי פוליטביץ' ביצע את העבירה שהובילה לפנדל שבעזרתו השווה שון וייסמן. "נגעתי בכדור, אבל אחר כך קצת נגעתי בשחקן בגלל שהמשכתי בתנועה, מה שלא הייתי יכול למנוע. רציתי להרחיק את הכדור, אבל הרגל שלי הייתה קצת גבוהה. השופט חשב שזה פנדל, אני לא רוצה להשתמש בתירוצים".

שחקן נבחרת בלארוס, סרגיי פוליטביץ'. Nils Petter Nilsson/Ombrello, GettyImages
מעל שנתיים ללא ניצחון. סרגיי פוליטביץ'/GettyImages, Nils Petter Nilsson/Ombrello

בלארוס השוותה שיא שלילי כשהגיעה ל-16 משחקים בלי ניצחון. הפעם האחרונה בה ניצחה הייתה ב-2:4 על אסטוניה במרץ 2021. בעבר היה לבלארוסים רצף זהה, בין 1996 ל-2000. פוליטביץ' הוסיף: "לא ניצחנו כבר 100 שנה. לא יודע מה עוד להגיד, היו לנו מצבים של 100% שער שלא הבקענו. נצטרך להמשיך הלאה".

גם באוקראינה חגגו את הניצחון הישראלי על "התוקף": "קאמבק מדהים של ישראל, שהגיבה לפיגור בדומיננטיות מוחלטת, התקפות בלתי פוסקות וכמות גבוהה של בעיטות לשער".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully