וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה עלתה ליתרון בסדרה מול ריאל מדריד, אולם זכתה באליפות גרמניה

לפרוביטולה (19 נק' ו-5 אס') כיכב מול האקסית ב-88:97 של הקטלאנים בפתיחת סדרת הקלאסיקו של הפלייאוף הספרדי. 70:74 של הקבוצה הגרמנית העניק תואר היסטורי בניצחון על בון

תקציר: ברצלונה - ריאל מדריד 88:97/ספורט 1

בפעם השלישית ברציפות, ברצלונה וריאל מדריד נפגשות לסדרת גמר הפלייאוף בליגה הספרדית. הערב (שישי) הסדרה נפתחה אצל הקטלאנים שהשיגו יתרון 0:1 עם ניצחון מרשים בכיכובו של ניקו לפרוביטולה שהוביל את ברצלונה ל-88:97 על האקסית מבירת ספרד.

אחרי שהבלאנקוס כבר הובילו 4:12 בדקות הראשונות כשוולטר טבארס (15 נק' ו-7 ריב') הציג דומיננטיות בצבע, אך ניקולה מירוטיץ' (14 נק' ו-7 ריב') וחבריו הצליחו להפוך ולרדת ביתרון לאחר הרבע הראשון עם 23:28. היתרון הקטלאני נשמר לאורך רוב שלבי הרבע השני, אבל סרחיו רודריגס (16 נק') סייע לאלופה להחזיר את היתרון לפני ההפסקה עם 47:50.

החצי השני נפתח בנדנדה כשהיתרון נע מצד לצד בין שתי המעצמות הספרדיות, כשברצלונה הובילה עם יתרון מינילי של 61:63, וברבע האחרון לפרוביטולה (19 נק' ו-5 אס') הצליח להחזיר את הביטחון עם ריצת 1:11 שהגדילה את היתרון של הבלאוגרנה לדו ספרתי וניצחון בסיום עם 88:97 מרשים.

תומאס סטוראנסקי, ברצלונה. Fran Santiago, GettyImages
עלו ליתרון בסדרת הקלאסיקו. סטרואנסקי/GettyImages, Fran Santiago

בגרמניה הוכתרה הערב האלופה החדשה כשלראשונה בתולדותיה אולם השיגה את התואר עם ניצחון 74:70 על בון ב-1:3 בסיכום סדרת הגמר של פלייאוף הליגה הגרמנית. יאגו מתאוס (25 נק' ו-8 אס') הוביל את קלעי האלופה הנכנסת במשחק צמוד בו נכנסו לרבע האחרון בפיגור 8, אך הצליחו להפוך ואף להגיע ליתרון דו ספרתי ברבע הרביעי. MVP ליגת האלופות של פיב"א, טי ג'יי שורטס, קלע 19 נק', קטף 3 ריב' והוסיף 8 אס' בניסיון להחזיר את המחזיקה בתואר האירופי לתמונה, אבל זה לא הספיק בדרך לאליפות היסטורית של המארחת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully