וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חזן: "מצטער על דפיקות הלב". סולומון: "שחקנים עלו עם וירוס"

מאמן הנבחרת אחרי הניצחון הדרמטי: "חושבים שאנחנו באים לטייל". הקשר גילה: "גם אני עליתי חולה. היה לנו מזל". דסה: "זה היה המשחק הכי קריטי בקמפיין"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 16.6/ספורט1

נבחרת ישראל הייתה פעם נוספת בדרך לאיבוד נקודות הערב (שישי) כשהיא פיגרה 1:0 מול בלארוס, אבל פנדל של שון וייסמן ושער יוצא מן הכלל של אוסקר גלוך מנקודת הקרן העניקו מהפך ו-1:2 גדול לנבחרת של אלון חזן עם הניצחון הראשון בקמפיין מוקדמות יורו 2024.

אוסקר גלוך חוגג שער של נבחרת הנוער של ישראל. VLADIMIR SIMICEK/AFP, GettyImages
שער ניצחון מהקרן. גלוך/GettyImages, VLADIMIR SIMICEK/AFP

אלון חזן, מאמן הנבחרת, על הניצחון הדרמטי: "אנשים חושבים שבאים למשחק ומטיילים מול יריבה שפחות טובה ממך. ידעתי שזה יהיה קשה. הגענו למספיק מצבים בשני החצאים, אבל אמרתי לשחקנים סבלנות. מצטער על דפיקות הלב של האנשים בבית. אני לא אוהב להיקלע לפיגור, אבל ניצחנו בצדק. אני חייב לומר שהנפילות האלה בספיגות זה משהו שאנחנו צריכים לתקן, אבל זה לא קורה כל משחק. אני מוטרד מזה שהכדורים השניים מגיעים ליריבה, אבל נמשיך לעבוד ולנסות לשפר את זה בעתיד".

על כניסת המחליפים שהשפיעו על המשחק: "לא חשבתי שנמצא מפה בלי כלום. גלוך נכנס ואיבד בהתחלה כדורים, אמרתי לו שירגע וזה יגיע לו כבר. זה מתוק בסופו של דבר, אנחנו צריכים בעתיד לעשות את זה קל יותר. אני לא מסתכל על חוסרים, אלא על מי שנמצא. יכולת לראות על הדשא שיש שחקנים שמאמינים. המחליפים? עשו את העבודה. זאת המטרה - שיהיה לך סגל מספיק טוב שיעשו את השינוי. שמח שהם עשו שינוי משמעותי. מודאג? אנחנו עושים את הסקת המסקנות איך לעשות את הדברים בהמשך יותר טוב".

על התוצאות של שאר היריבות בבית: "אמרתי בתחילת הקמפיין ששמות פחות נוצצים לא מביא לנו כלום. המטרה שלנו היא לעשות עוד שלוש נקודות, גם מול אנדורה שיהיה קשה מאוד".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
שחקן נבחרת ישראל מנור סולומון. אודי ציטיאט
"לא היינו מספיק טובים". סולומון/אודי ציטיאט

מנור סולומון ניתח את הניצחון: "הלך סופר קשה היום. קיבלנו גול בהתחלה ולא מצאנו את השוויון. המשחקים האלה בין העונות הם הכי קשים שיש מבחינה פיזית. ידענו שיהיה קשה וזה מה שהיה, חשוב שיצאנו עם הנקודות. האמנו עד הסוף וידענו שאנחנו יכולים להפוך את התוצאה. זה קרה מאוד מאוחר. היו פה שחקנים עם וירוס, גם אני עליתי חולה. הכי חשוב שניצחנו. כנראה משהו מגיע לנבחרות, לא רק אנחנו. הנוער, הצעירה. אנחנו שמחים על זה. לא היינו מספיק טובים היום, אבל אני שמח שלקחנו את הנקודות עם קצת מזל. הבית לא היה סגור, הקמפיין רק התחיל. גם מול אנדורה לא יהיה פשוט, שמענו ששוויץ ניצחה רק 1:2".

אוסקר גלוך על שער הניצחון: "גול מהקרן? אף פעם לא קרה לי. צריך לפעמים גולים כאלה בשביל לנצח משחקים. קיבלתי את כל הביטחון שבעולם. כל אחד בנבחרת ישראל יכול לפתוח או להיות על הספסל, אנחנו רק רוצים לעשות הכל בשביל המדינה. אני תמיד חושב שאני יכול לשחק, זה מה שהמאמן מחליט. כל משחק הוא קשה, נעשה הכל בשביל לעלות מהבית הזה. מקווה שנצליח לעשות את זה. הלחץ עלי? זה כיף, אבל אני לא מסתכל על זה. אפשר להגיד שאנחנו פייבוריטיים מול אנדורה, אבל נעשה מה שצריך לנצח".

אלי דסה שחקן נבחרת ישראל. אודי ציטיאט
מקווה שאוהדי בית"ר יבואו לעשות שמח. אלי דסה/אודי ציטיאט

הקפטן אלי דסה סיכם: "לא זוכר מתי ניצחנו בדקה ה-90 בפעם האחרונה. היה לא פשוט וידענו את זה. אנחנו צריכים לשמוח משלוש הנקודות האלה. מה שיש לגלוך כולם יודעים, הוא כוח משמעותי מההרכב או מהספסל. אני שמח שהוא הביא את השינוי הזה. מגיע לו ומגיע לנו ליהנות ממנו, רק שימשיך ככה. זה היה המשחק הכי קריטי בקמפיין הזה לדעתי, בטח כשזה בא במהפך שלא אופייני לנו".

על האפשרות לבעיות מצד אוהדי בית"ר במשחק מול אנדורה בטדי: "בית"ר מועדון מאוד קרוב ללב שלי, אני מאמין שיימצא הפתרון והקהל ייתן תצוגת עידוד כמו שמגיע לנבחרת. התגעגעתי לשמוע את הקהל של בית"ר ואני מקווה שאחרי שנים שלא שיחקתי בטדי, יבואו לעשות שמח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully