וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התאחד עם אונאי אמרי: מונצ'י עזב את סביליה וחתם באסטון וילה

המנהל המקצועי והסמל הגדול של האנדלוסים נפרד בפעם השנייה בחייו מהמועדון, עבר לקבוצת ההפרמיירליג ששילמה עבור התרת חוזהו כ-3 מיליון יורו

תקציר גמר ליגה אירופית: סביליה - רומא/ספורט1

מונצ'י שוב עוזב את סביליה. המנהל המקצועי של האנדלוסים ב-23 השנים האחרונות, להוציא קרוב לשנתיים ברומא בין 2017 ל-2019, ומי שנחשב כסמל הגדול ביותר של המועדון, נפרד פעם נוספת מהמועדון והפעם לטובת אסטון וילה.

מונצ'י שיחק לכל אורך הקריירה שלו ככדורגלן בסביליה ובשנת 200, כשנה אחרי שפרש בגיל 30 בלבד, כבר מונה לתפקיד המנהל המקצועי של המועדון. הוא כאמור עזב לרומא ב-2017 אחרי 17 שנה והצלחה מסחררת כמנהלה המקצועי של סביליה, אך תוך כמעט שנתיים חזר וסגר מעגל כאשר הקבוצה זכתה גם העונה בליגה האירופית, בפעם השביעית של המועדון ושלו.

עוד לפני הזכייה האחרונה בליגה האירופית הודה מונצ'י שהוא שוקל לעזוב ובאנגליה כבר פורסם שהוא נמצא בשיחות מתקדמות מאוד עם אסטון וילה, שבמקביל להודעת הפרידה של סביליה אישרה כי עובר אליה בתור הסכמות המקצועית הבכירה במועדון. בברמינגהאם יתאחד מונצ'י עם המנג'ר אונאי אמרי - אותו כמובן הביא לסביליה ב-2013 ויחד הם זכו בליגה האירופית שלוש פעמים. בעונה הבאה אסטון וילה תתחרה בקונפרנס ליג ומובן מאליו שזכייה במפעל זו מטרה עבור השניים.

לפי הפרסומים אסטון וילה שילמה עבור התרת חוזהו בסביליה קרוב ל-3 מיליון יורו והוא יקווה שהאיחוד עם אמרי יסייע לו להצליח עם קבוצה נוספת חוץ מסביליה, אחרי הכישלון המהדהד ברומא שעל חשבונה חגג זכייה בליגה האירופית לאחרונה. חוזהו באסטון וילה הינו עד 2026 עם אופציה להאריך בשנה נוספת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully