וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

על סף מעבר לספרד: בן שרף סיכם את תנאיו בבדאלונה

16.6.2023 / 15:10

שחקן נבחרת הנוער ומי שכיכב בעונה החולפת באליצור נתניה, אמור לשחק במדי קבוצת הבת של המועדון, אך להתאמן עם הקבוצה הבכירה ואף להתלבש למשחקיה ביורוקאפ. סוכנו בתגובה לידיעה: "‏כשיהיה מה להודיע, נודיע"

תקציר: אנאדולו אפס - קרשיאקה 68:85/ספורט 1

בן שרף, שחקנה של נבחרת הנוער, סיכם את תנאיו בבדאלונה וצפוי לשחק בעונה הבאה במדי קבוצת הבת של המועדון, פראט מהליגה השנייה בספרד. במקביל, אם אכן יחתום בהמשיך לסיכום, שרף צפוי ליטול חלק ברוב אימוני הקבוצה הבכירה של בדאלונה ואף להתלבש במשחקי היורוקאפ שלא יתנגשו עם משחקי הקבוצה מהליגה השנייה.

שחקן אליצור נתניה, בן שרף. דני מרון
נראה שבעונה הבאה הוא בספרד. שרף/דני מרון

שרף החזיק במספר הצעות לאורך הקיץ האחרון, כולל מהפועל גליל עליון שרצתה לצרפו על חוזה ארוך טווח, אך הוא העדיף לבסוף את הצעתה של בדאלונה. כזכור, כוכב אליצור נתניה בעונה החולפת כבר יצא לשתי התרשמויות בבדאלונה וכפי שפרסמנו בוואלה! ספורט, בדאלונה הביעה במשך תקופה ארוכה רצון להחתים את שרף.

העונה שרף נבחר לתגלית ולשחקן השישי בליגה הלאומית אחרי שרשם 14 נקודות, 3.3 ריבאונדים ו-2.9 אסיסטים בממוצע. במקביל שיחק בטורניר הנוער של היורוליג ורשם 18.8 נקודות, 4.2 ריבאונדים ו-2.8 אסיסטים למשחק.

סוכנו נדב מור הגיב לידיעה: "בן שרף לא סיכם את תנאיו באף קבוצה. בן מרוכז כל כולו במשימות של נבחרת הנוער בקיץ הקרוב. ‏כשיהיה מה להודיע, נודיע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully