וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מונאקו חגגה אליפות ראשונה בתולדותיה, וומבניאמה נפרד מצרפת

בלוסומגיים (22 נק' ו-4 ריב') הוביל מהפך בדרך ל-85:92 על לבלואה בדרך לתואר ההיסטורי, הבחירה הראשונה בדראפט תרם 22 נק' ו-7 אס'. מדר תרם 7 נק', 7 אס' ו-2 ריב' ב-78:87 של פרטיזן בלגרד על הכוכב האדום, אנאדולו אפס גברה 68:85 על קרשיאקה

תקציר: אנאדולו אפס - קרשיאקה 68:85/ספורט 1

רגעי ההכרעה בליגות הכדורסל באירופה המשיכו הערב (חמישי) כשמונאקו זכתה לראשונה בתולדותיה באליפות צרפת עם 0:3 על לבלואה מטרופוליטנס של ויקטור וומבניאמה שנפרד מאירופה לפני המעבר ל-NBA. אנאדולו עשתה צעד משמעותי אל עבר האליפות עם ניצחון שני בסדרה על קרשיאקה, בעוד פרטיזן בלגרד של ים מדר גברה במשחק השני בסדרת הגמר של הליגה האדריאטית על הכוכב האדום בדרבי סרבי לוהט.

ויקטור וומבניאמה לבלואה מטרופוליטנס. GettyImages
נפרד מצרפת. וומבניאמה/GettyImages

לבלואה מטרופוליטנס - מונאקו 92:85

סדרת גמר הפלייאוף בצרפת הייתה מהמהנות שנראו בשנים האחרונות, כששני סיפורים מרכזיים התנקזו למשחק השלישי בסדרה. האורחת מהנסיכות הגיעה ביתרון 0:2 ובדרך לאליפות ראשונה בהיסטוריה, כשויקטור וומבניאמה ידע שזה עשוי להיות המשחק האחרון שלו באירופה לפני המעבר הצפוי לסן אנטוניו ספרס ב-NBA.

הבחירה הראשונה בדראפט 2023 הבריק מהרגע הראשון (22 נק', 7 ריב' ו-2 אס') בהופעה האחרונה שלו כשהיתרון של המארחת צמח ל-16 עוד ברבע הראשון. ג'ורדן לויד (22 נק') הספיק לסייע למונאקו לצמצם נזקים לפני הירידה להפסקה, אבל גם ברבע השלישי לבלואה הצליחה לשמור על יתרון דו ספרתי. היה נראה שהאורחת שמרה את כל הכוחות לרבע האחרון והמכריע, אותו ניצחה בצורה מרשימה 15:29 עם תצוגה ענקית של ג'רון בלוסומגיים (22 נק' ו-4 ריב') בדרך לאליפות היסטורית וראשונה אי פעם של הקבוצה שהגיעה גם לפיינל פור היורוליג. וומבניאמה נפרד מאירופה ללא תואר האליפות, אך עם הר של ציפיות לקראת המעבר המתוקשר לליגה הטובה בעולם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
ים מדר, פרטיזן בלגרד. Nikola Krstic/MB Media, GettyImages
עוד הופעה נהדרת. מדר/GettyImages, Nikola Krstic/MB Media

פרטיזן בלגרד - הכוכב האדום בלגרד 78:87

ים מדר וחבריו נראים בדרך הבטוחה להבטיח את אליפות הליגה האדריאטית לאחר הניצחון השני בסדרת הגמר בדרבי של בלגרד. החצי הראשון היה עוד צמוד כשנמניה נדוביץ' (21 נק') הוביל את קלעי הכוכב האדום, כשמנגד ג'יימס נאנלי (15 נק') השווה בירידה להפסקה. ריצת 3:12 באמצע הרבע השלישי כשגם הגארד הישראלי (7 נק', 7 אס' ו-2 ריב' ב-26 דק') היה שותף לריצה של המארחת בדרך ליתרון שיא של 10. בסיום, הקבוצה של ז'ליקו אוברדוביץ' יכולה להריח את התואר ותנסה לסגור עניין בראשון במשחק השלישי בסדרה אצל הכוכב האדום.

אלייז'ה בריאנט שחקן אנאדולו אפס. Seskim Photo/MB Media, GettyImages
שוב הוביל את אנאדולו. בריאנט/GettyImages, Seskim Photo/MB Media

אנאדולו אפס - קרשיאקה 68:85

אחרי שהמשחק הראשון בסדרת הגמר של הפלייאוף הטורקי, הפעם המארחת טיילה בדרך ליתרון 0:2 בסדרה עם תצוגה גדולה של אלייז'ה בריאנט (23 נק' ו-5 ריב'). כבר מהרגע הראשון אנאדולו עלתה ליתרון שנשמר לאורך כל המחצית הראשונה והגיע בשיאו ל-17 הפרש. אמאת' אמבייה (20 נק' ו-6 ריב') הצטרף לחגיגה של אלופת היורוליג לשעבר בדריסה של הרבע האחרון בריצת 3:16 דומיננטית שלא הותירה סיכוי לקרשיאקה לשוב למשחק, ונראה שהיא בספק גם לשוב לסדרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully