וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא לוזון: "ברור שזה היה נראה לא טוב, יש חוסרים ופציעות"

מאמן נבחרת ישראל הצעירה אחרי ההפסד לבלגיה בהכנה האחרונה לקראת היורו: "שחקנים הצטרפו מהמונדיאליטו ויש פציעות שנפלו עלינו. דוידה? לא מתאים למערך, ככה גם ליאל עבדה"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 15.6/ספורט1

הנבחרת הצעירה של ישראל הפסידה הערב (חמישי) 2:0 לנבחרת בלגיה במבחן האחרון שלה לפני ההמראה ליורו עד גיל 21 שיתחיל בשבוע הבא. הנבחרת בכחול-לבן לא נראתה לא מספיק טוב והתקשתה מול הבלגים שהיו משמעותית מרשימים יותר, בעוד השחקנים הישראלים היו לא מחוברים ואף שלושה מהם נפצעו במהלך המשחק.

גיא לוזון על ההכנה האחרונה לקראת היורו: "נקבל את כל השחקנים הבריאים שלנו והסגל המלא רק יום לפני האליפות. ברור שזה לא נראה טוב, יש חוסרים ממונדיאליטו, פציעות שנפלו עלינו משום מקום. יהיה לנו יום או יומיים להתכונן למשחק מול אלופת אירופה וזה לא יספיק. ההרכבים היום אפילו לא שיחקו ביחד. משחק ההכנה נקבע בידיעה שיהיו לנו כלים ואנשים בריאים. לא חלמנו שיום לפני האליפות נקבל את השחקנים כל כך מאוחר. בלגיה היא מעצמת כדורגל, זאת התנסות טובה כדי להבין את גודל המעמד מול יריבה גדולה".

על הזימונים: "דוידה? הוא שחקן ל-4-3-3. במצבת השחקנים אין לנו אופציה להעמיד קו של 4 שחקני הגנה טובים. ככה הוא לא יכול להביא את היכולות שלו במערך הזה. ככה גם ליאל עבדה. הפצועים מהמשחק? אין לי מושג מה מצבם. מקווה שיהיו כשירים, נקווה לטוב. עוד לא דיברתי עם אופיר חיים, אדבר איתו אחרי המשחק".

שחקן הנבחרת הצעירה של ישראל, אור בלוריאן, ליד שחקני בלגיה. ברני ארדוב
לא מספיק טוב. שחקני בלגיה חוגגים/ברני ארדוב

ישראל הוגרלה לבית ג', כמו גם גרמניה, אנגליה וצ'כיה. שתי הנבחרות שיסיימו במקומות 1-2 יעפילו לרבע הגמר. הטורניר יתקיים ברומניה וגאורגיה (21 ביוני עד ה-8 ביולי) וכל המשחקים של ישראל יתקיימו בקוטאיסי. משחקי הטורניר יועברו בשידור ישיר בחבילת הערוצים של ספורט1.

המשחקים של הנבחרת הצעירה:

22.6: גרמניה - ישראל
25.6: אנגליה - ישראל
28.6: ישראל - צ'כיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully