וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עפים אל על - ספורטאי ספיישל אולימפיקס יוצאים לברלין

לפני ההמראה למשחקים, אל על, המטיסה הרשמית של הנבחרת למשחקים, קיימה טקס מיוחד לרגל יציאתה של המשלחת, בטרקלין המלך דוד, במעמד דינה בן טל גננסיה, מנכ"לית אל על ומנכ"לית ספיישל אולימפיקס ישראל, שרון לוי בלנגה

דינה בן טל גננסיה, מנכ"לית אל על, שרון לוי בלנגה, מנכ"לית ספיישל אולימפיקס, עמית לוי, מנהל מכירות ישראל אל על, וספורטאי ספיישל אולימפיקס. בן מלניק,
דינה בן טל גננסיה, מנכ"לית אל על, שרון לוי בלנגה, מנכ"לית ספיישל אולימפיקס, עמית לוי, מנהל מכירות ישראל אל על, וספורטאי ספיישל אולימפיקס/בן מלניק

היום (חמישי) אחר הצהריים יצאה המשלחת הרשמית של ספורטאי ספיישל אולימפיקס למשחקים בברלין שיערכו בין ה-17 ל- 25 ביוני. אל על, המטיסה הרשמית של הנבחרת למשחקים, קיימה טקס מיוחד לרגל יציאתה של המשלחת, בטרקלין המלך דוד, במעמד דינה בן טל גננסיה, מנכ"לית אל על ומנכ"לית ספיישל אולימפיקס ישראל, שרון לוי בלנגה. עוד במסגרת המפגש, מנכל"ית ספיישל אולימפיקס יחד עם ראשי ענפי הספורט של המשלחת העניקו למנכ"לית אל על מגן ממוסגר- חליפת ג'ודו רשמית של המשחקים.

המשלחת הישראלית כוללת 35 ספורטאים וספורטאיות, וכ-35 אנשי צוות בניהם מאמנים ומלווים כאשר הספורטאים הישראלים יתחרו בשמונה ענפי ספורט: אתלטיקה, טניס, ג'ודו, שחייה, אופניים, טניס שולחן, כדורגל ואף באולינג.

דינה בן טל גננסיה, מנכ"לית אל על, אמרה כי "אל על גאה ללוות את הספורטאים בדרכם לאולימפיאדה ובכך לחשוף גם לעולם את היכולות האדירות הטמונות בהם. מתעמלי ואלופי הספיישל אולימפיקס הם השראה גדולה וכל אחד אחת מהם דוגמא לכך שהשמים הם הגבול. אני מודה למנכ"לית ספיישל אולימפיקס ישראל, שרון לוי בלנגה ולראש המשלחת למשחקים הבינלאומיים, גון צורי. בשמי ובשם אל על אני מאחלת לכם הצלחה ענקית, שתמריאו גבוה ותוכיחו לכולם שבשבילכם גם השמיים הם לא הגבול. בשבילנו אתם כבר אלופים".

מנכ"לית ספיישל אולימפיקס ישראל, שרון לוי בלנגה אמרה כי: "הפעם, אנחנו טסים בהרגשה אחרת. הודות למהלך להסדרה והכרה בספיישל אולימפיקס כארגון גג בישראל, מהלך היסטורי של השר מיקי זוהר, לנו ולספורטאים שלנו יש תחושה של שליחות. מזה חודשים ארוכים הספורטאיות והספורטאים שלנו מתאמנים לקראת האולימפיאדה במטרה לחזור עם שלל מדליות ולייצג את המדינה בכבוד. אני רוצה בהזדמנות זו להודות מעומק ליבי למנכ"לית אל על דינה בן טל גננסיה, על התמיכה במשלחת, לצוות אחריות חברתית איילת רקנאטי ואילנה ציצליוק על הקבלה, ההכלה והנכונות ולכל צוות אל על, על החיבוק לספורטאים ולספורטאיות שלנו".

האולימפיאדה של ארגון ספיישל אולימפיקס העולמי מתקיימת אחת ל - 4 שנים, במסגרתה מתחרים ספורטאיות וספורטאים עם מוגבלות שכלית התפתחותית, כל זאת במטרה לחשוף לעולם את היכולות האדירות הטמונות באנשים עם מוגבלות שכלית התפתחותית ובכך להביא לשילובם בחברה. כ- 7,000 ספורטאים וספורטאיות מ- 170 מדינות ברחבי העולם, עם מוגבלות קוגניטיבית (תסמונת דאון, אוטיזם, הנמכה קוגניטיבית, מוגבלות שכלית התפתחותית) יתחרו ב-26 ענפי ספורט. כמו כן כ - 20,000 מתנדבים, 3,000 מאמנים וכ- 300,000 צופים יהיו חלק מאירוע הספורט הייחודי.

  • עוד באותו נושא:
  • אל על

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully