וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשלי בונד ודונטלו 141 עלו לראש הדירוג האזורי למשחקים האולימפיים

הצמד הישראלי במקצוע הקפיצות עלו לראש הדירוג האולימפי של אזור C. צמד ישראלי נוסף, דניאל בלומן והסוסה ג'מה W במקום השלישי. שני המקומות הראשונים בדירוג המסכם של 2023 יבטיחו את השתתפותם במשחקים בתחרות האישית, במידה ולא יעשו זאת בתחרות הקריטריון הקבוצתית בפראג

פסגת דירוג אזורית לפריז 2024. יחצ,
פסגת דירוג אזורית לפריז 2024/יחצ

הצמד אשלי בונד והסוס דונטלו 141 שסיימו במקום ה-11 בגמר תחרות הקפיצות האישית במשחקי טוקיו 2020, עלה לראשונה השנה לראש הדירוג הבינלאומי למשחקים האולימפיים באזור C אליו שייכת ישראל מבחינת ההתאחדות הבינלאומית לספורט רכיבת הסוסים.

חצי שנה לפני פרסום הדירוג הסופי, הצמד הישראלי שמדורג במקום ה-23 בדירוג העולמי הכללי, עלה לראש הדירוג האזורי עם 481 נק' דירוג, והוא מקדים צמד לטבי עם 421 נק'. צמד ישראלי נוסף, דניאל בלומן והסוסה ג'מה W מדורגים במקום השלישי עם 315 נק'.

נקודות הדירוג משתנות בהתאם להישגים של הצמדים בתחרויות הסבב העולמי, והשנה בונד ודונטלו רשמו הישגים מרשימים שהקפיצו אותם 28 מקומות בדירוג העולמי ולראש הטבלה בדירוג האזורי הקובע למשחקים בפאריס.

בלומן והסוס לדריאנו Z מדורגים במקום השישי בדירוג עם 228 נק', ובונד עם הסוס גרפילד במקום השביעי עם 215 נק'.

בעוד כחודש וחצי, ב-28 ביולי, תשתתף הנבחרת הישראלית בקפיצות בתחרות גביע האומות בפראג, תחרות בה 10 התאחדויות נוספות הודיעו כי ישלחו נבחרות לתחרות הקבוצתית (צ'כיה המארחת, פולין, הונגריה, יוון, טורקיה, אסטוניה, ליטא, רומניה, סלובקיה ואוזבקיסטן). שתי הנבחרות שתסיימנה את התחרות במקומות הראשונים תשיג את הכרטיס הקבוצתי למשחקי פאריס 2024.

להבדיל מנבחרת הדרסז' הישראלית הצעירה וחסרת הניסיון שהשתתפה בתחרות המקבילה בבודפשט בתחילת החודש, נבחרת הקפיצות היא נבחרת שמורכבת מצמדים (רוכב או רוכבת וסוס) ותיקים ומנוסים שחלקם כבר ייצגו את ישראל במשחקים האולימפיים בטוקיו, והפעם כבר מדובר בנבחרת שסיכוייה לסיים בין שני המקומות הראשונים גבוהה מאוד.

ואולם, עדיין מדובר בספורט ושום דבר עוד לא הבטיח את הקריטריון הקבוצתי לאולימפיאדה. צמדים שנבחרתם לא תקבע את הקריטריון למשחקים בפאריס באמצעות תחרות הקריטריון הקבוצתי, יוכלו להשיג את הקריטריון לתחרות הצמדים האישית בפאריס ע"י השגת אחד משני המקומות הראשונים בדירוג הבינלאומי למשחקים האולימפיים שיתפרסם בשבוע הראשון של שנת 2024 כדירוג המסכם של 2023.

הרכב הנבחרת הסופי שיכלול חמישה צמדים ייקבע בסמוך לתחרות על-ידי הצוות המקצועי האנס הורן ויארון דאבלדאם, אשר יתבססו על הצמדים הישראליים המובילים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully