וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ממריאים לזהב": האפליקציה של חיל האוויר תסייע לספורטאי אילת להביא מדליה?

48 מאמנים וספורטאים ייקחו חלק בפיילוט ייחודי ובו ישתמשו באפליקציה חדשנית שפותחה על ידי טייסי חיל האוויר. הפיתוח החדש יעזור לתחקר את הביצועים של המאמנים והמתאמנים לאורך האימון, ולהפיק לקחים ונתונים שייקחו את ספורטאי ישראל עד לניצחון ולמדליית הזהב

אפליקציית ממריאים לזהב. יחצ,
אפליקציית ממריאים לזהב/יחצ

"הטייסים שמנווטים ספורטאים להצלחה": פיילוט ראשון מסוגו יצא לדרך ובו ייקחו חלק 48 מאמנים וספורטאים מהתאחדות אילת שיחלו בשימוש באפליקציה חדשנית אשר פותחה על ידי טייסי חייל האוויר, ומטרתה לסייע בתחקור הביצועים של המאמנים והמתאמנים, להפיק לקחים פיזיים ומנטליים, "שייקחו את ספורטאי ישראל עד למדליית הזהב".

אפליקציית "תחקיר", שפותחה על ידי חברת "שמיים" המורכבת מטייסי חיל האוויר במילואים נועדה לקדם את הספורטאים בישראל באמצעות אחד מכלי העזר המשמעותיים ביותר שיש לחיל להציע - תחקור וניתוח. מטרת האפליקציה היא לעזור לספורטאים ולמאמנים לתחקר את הביצועים ואת תחושותיהם של המתאמנים באופן יומיומי.

עוד במסגרת הפיתוח, מאמנים יוכלו להעביר את הערותיהם לספורטאים, כך שאלו יהיו מודעים לכל הדגשים שעליהם להקפיד באימוניהם באופן שוטף. הספורטאים יוכלו לחזור ולעקוב אחרי הערות המתאמנים גם חודשים אחורה באמצעות גיבוי בענן, וכך לראות את גרף השיפור שלהם בהתאם להערות המקצועיות.

יואל גולדינג, ראש תחום ביחידה לספורט תחרותי באילת אמר: "אין ספק כי האפליקציה החדשנית תעניק מעטפת ניתוח ותחקור שלמה ליכולות הספורטאים. כעת, יוכלו הספורטאים הישראלים ללמוד מטעויותיהם ולשפר את ביצועיהם. היתרון הגדול הוא בכך שהאפליקציה החדשה רלוונטית לכל ענפי הספורט - בין אם זה באקרובטיקה, אגרוף תאילנדי או פוטבול - כשהגוף עדיין חם וזוכרים את הלקחים, התחקור יעזור לספורטאים להתקדם לקראת התחרות הבאה. בדקה וחצי של תחקור - אפשר לבנות הישגים מדהימים".

יניב אשכנזי, מנהל היחידה לספורט הישגי בהתאחדות אילת הוסיף: "המטרה היא לבנות ולחזק את החוסן המנטלי של המתאמנים. כשמתאמן מגדיר לעצמו שהוא מתחקר את האימונים שהוא מבצע - הוא נמצא אוטומטית בשיפור. יתרה מכך - האפליקציה שנועדה לייצר קשר אישי וקבוע בין המאמנים והמתאמנים גם מעבר לשעות האימון, תאפשר בנייה של תוכניות אימונים ייעודיות, כאלו שמותאמות לצרכיו של המתאמן באופן אישי - ולקבל עדכון בזמן אמת כלפי מידת הצלחתו של המתאמן על פי הרגשתו."

  • עוד באותו נושא:
  • אפליקציה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully