וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורעף: הליברו אומרי רויטמן מצטרף למכבי יעדים תל אביב

דאבליסטית הכדורעף מכבי יעדים תל אביב מצרפת לשורותיה את הליברו הבינלאומי של ישראל אומרי רויטמן (24, 1.78 מטר) ששיחק בארבע השנים האחרונות במדי הפועל מטה אשר/עכו

אומרי רויטמן. יחצ,
אומרי רויטמן/יחצ

דאבליסטית הכדורעף מכבי יעדים תל אביב מצרפת לשורותיה את הליברו הבינלאומי של ישראל אומרי רויטמן (24, 1.78 מטר) ששיחק בארבע השנים האחרונות במדי הפועל מטה אשר/עכו וזכה איתה בגביע המדינה בעונת המשחקים 2021/2022.

רויטמן גדל בקבוצת הנוער של הפועל המעפיל/ מעין ואף שיחק במדי הקבוצה הבוגרת של המועדון בליגת העל ממנה עבר לעונה אחת להפועל כפר סבא ובהמשך להפועל מטה אשר/עכו.

אומרי רויטמן, המוכר כאוהד מושבע של מכבי תל אביב מצטרף לקבוצה שכבר כילד עקב אחריה ואף היה מגיע להרבה מאד אימונים ומשחקים שלה, עם מי שהיה מאמן הקבוצה זוהר בר נצר בן קיבוץ המעפיל, ואף שימש באימונים כמחזיר כדורים.

לאחר חתימת ההסכם אמר אומרי רויטמן: "כבוד גדול עבורי להצטרף לקבוצת הכדורעף של מכבי יעדים תל אביב. זהו מועדון גדול המכוון גבוה ומשתדרג כל הזמן. אני שמח להיות שותף לתהליך, בתקווה שנניב פירות של הצלחה ונעמוד ביעדים המקצועיים שהוצבו בפנינו. אנסה להביא אתי לקבוצה קור רוח, מנהיגות, אכפתיות אחדות ו-ווינריות ולתת למועדון לב גדול".

  • עוד באותו נושא:
  • כדורעף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully