וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאפורטה תחת אש: "מסי עזב ולא חזר? זה מעיד על בעיית מנהיגות"

נשיא ברצלונה "זכה" לביקורת צוננת מוויקטור פונט, יריבו בבחירות הקודמות: "המועדון במצב גרוע יותר מלפני שנתיים וחצי. אין שקיפות, משקרים לנו"

שחקני ברצלונה חוגגים בקאמפ נואו הזכייה באליפות/FCBarcelona

ברצלונה אמנם סיימה עונה מוצלחת במיוחד מבחינתה עם זכייה ראשונה באליפות ספרד מאז 2019, אך בימים האחרונים המועדון השאיר את האוהדים עם טעם מר בפה בעקבות סאגת ליאונל מסי. השחקן הגדול בתולדות המועדון קיווה לחזור לקאמפ נואו אחרי שנתיים קשות בפריז סן ז'רמן, אך בתום הסאגה הממושכת עבר לארצות הברית וחתם באינטר מיאמי.

כל ההתנהלות של ברצלונה סביב הסוגייה, ובעיקר של הנשיא המכהן ז'ואן לאפורטה, גררה ביקורת לא פשוטה בקטאלוניה. ויקטור פונט, שהפסיד לברצלונה בבחירות לנשיאות ברצלונה ב-2021, לא ריחם על יריבו הפוליטי וירה חצי ביקורת בריאיון שהעניק.

ז'ואן לאפורטה, נשיא ברצלונה. Pedro Salado, GettyImages
לא חסין. לאפורטה/GettyImages, Pedro Salado

"העובדה שליאונל מסי עזב את ברצלונה ולא חזר מעידה על בעיית מנהיגות", הצהיר פונט, "סוגיית מסי היא הטעות הגדולה ביותר שעשו. אי אפשר לייצר ציפיות לחזרה של מסי אם זה היה בלתי אפשרי, עכשיו זה הותיר אנשים רבים מתוסכלים. אינטר מיאמי עשתה את מה שברצלונה הייתה צריכה לעשות, בשביל מסי מיאמי זה פתרון טוב".

פונט הוסיף כי למרות ההתנהלות הידועה לשמצה של הנשיא הקודם ג'וספ מריה ברתומיאו, המצב הכלכלי הנוכחי של הבלאוגרנה אינו טוב בהרבה: "המספרים מראים שהמועדון לא התגבר על מה שהוריש הנשיא הקודם. ברצלונה במצב גרוע יותר מלפני שנתיים וחצי, יש פחות הכנסות ויותר הוצאות. אם ברצלונה הייתה עושה קצת שיעורי בית, היא הייתה יכולה להחתים את ארלינג הולאנד".

"מעולם לא פגשתי את לאפורטה. בפעם אחת שהייתה הזדמנות, הוא נעדר מהפגישה", אמר פונט לפני שהמשיך בביקורתו, "אין שקיפות במועדון - לא בהסכם עם ספוטיפיי, לא בשיפוץ של האצטדיון. כדי לעשות את השינוי ההכרחי צריך להפוך ליותר מקצועיים, זה עצוב שבמודל הנוכחים אין חשיבות לבעלי המנויים, משקרים לנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully