וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במחזור פתיחת העונה: צ'לסי נגד ליברפול, מנ' סיטי תצא לברנלי

עונת 2023/24 תצא לדרך עם המפגש בין העולה החדשה לאלופה, במוקד הבכורה של פוצ'טינו בסטמפורד ברידג' מול קלופ. ומתי הדרבי של מנצ'סטר?

העונה של ארלינג הולאנד: כל השערים של חלוץ מנצ'סטר סיטי, שחקן העונה של הפרמיירליג/ספורט1

עונת 2023/24 בפרמיירליג תיפתח ב-11 באוגוסט עם מפגש מסקרן למדי בין העולה החדשה ברנלי ומאמנה וינסנט קומפני לבין האלופה מנצ'סטר סיטי, במדיה כידוע בלם העבר נחשב לסמל ועל ידה הובס העונה בגביע, אבל זו ממש לא גולת הכותרת של מחזור פתיחת העונה.

במוקד מחזור הפתיחה תתארח ליברפול המתחדשת של יורגן קלופ אצל צ'לסי, להופעת הבכורה הרשמית של מאוריסיו פוצ'טינו על הקווים בסטמפורד ברידג'. המשחק יתקיים ביום ראשון ב-18:30, יום אחרי שארסנל תארח את נוטינגהאם פורסט ויום לפני שהמחזור יינעל עם מפגש בין מנצ'סטר יונייטד לוולבס באולד טראפורד. ביום ראשון יתקיים גם דרבי לונדוני בין ברנטפורד לטוטנהאם, אולי קבוצתו החדשה של מנור סולומון, כאשר פולהאם תתארח בשבת אצל אברטון ששרדה בליגה במחזור סיום העונה.

מחזור פתיחת עונת 2023/24 בפרמיירליג

וינסנט קומפני מאמן ברנלי עם פפ גווארדיולה מאמן מנצ'סטר סיטי. רויטרס
נפגשים שוב, הפעם בפרמיירליג. גווארדיולה וקומפני/רויטרס

גם במחזור השני נזכה לקרב צמרת מרתק, כאשר מנצ'סטר סיטי תארח את ניוקאסל שסיימה את העונה החולפת במקום הרביעי ותשתתף בליגת האלופות. לסיטי בסך הכל פתיחת עונה נוחה, כי אחרי ניוקאסל היא תתארח שפילד יונייטד, במחזור הרביעי תארח את פולהאם ואז תצא הליגה לפגרת הנבחרות.

הקרב הגדול הראשון בין מנצ'סטר סיטי לליברפול יתקיים באנפילד במסגרת המחזור ה-13 וחודש לאחר מכן תארח ליברפול את מנצ'סטר יונייטד במסגרת המחזור ה-17. הדרבי הראשון העונה של מנצ'סטר בין סיטי ליונייטד יתקיים ב-28 באוקטובר בתיאטרון החלומות וסיטי תארח את הגומלין בסיבוב השני (2.3.24). עם ארסנל תיפגש סיטי במחזור השמיני באצטדיון האמירויות (7.10) וב-30 במרץ השתיים ייפגשו באיתיחד.

מנצ'סטר יונייטד תפתח כאמור מול וולבס ובמחזור השני תתארח אצל טוטנהאם. התרנגולים בסיבוב הראשון יארחו גם את ליברפול במסגרת המחזור השביעי ויארחו את צ'לסי במחזור ה-11, אך יתארחו בתחילה בדרבי של צפון לונדון מול ארסנל כבר במחזור השישי ואצל מנצ'סטר סיטי במחזור ה-14. ארסנל, סגנית האלופה, תארח את מנצ'סטר יונייטד במחזור הרביעי.

ניוקאסל, אגב, תפתח את העונה בבית מול אסטון וילה ובמחזור השלישי תתארח באנפילד אצל ליברפול, כך שלאדי האו ולשחקני המגפייז פתיחת עונה קשה ביותר.

מוחמד סלאח, ליברפול. רויטרס
אמור לצאת לאליפות אפריקה במהלך העונה. סלאח/רויטרס

נזכיר כי במהלך העונה תתקיים אליפות אפריקה (13 בינואר עד 11 בפברואר )ובמקביל ייערך גם גביע אסיה (12 בינואר עד 10 בפברואר), כך שכוכבים רבים צפויים להיעדר ולהחמיץ משחקי מפתח. למשל, ב-31 בינואר צ'לסי תתארח אצל ליברפול ועל כן כוכבים כמו מוחמד סלאח, קאלידו קוליבאלי ואחרים עלולים להיעדר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully