וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דירקטורים במנהלת קוראים להמשך החוקים מהעונה שעברה: "חייבים לקבל החלטה"

15.6.2023 / 10:13

בעקבות סחבת במגעים, פקיעת הדדליין המקורי לקביעת מתווה שר הספורט וקביעת פגישה בין מנהלת הליגה למשרד הספורט רק ב-5 ביולי, קוראים דירקטורים להמשך חוקי הזרים מהעונה שעברה

מכבי תל אביב חוגגת את הזכייה באליפות/צילום ועריכת וידאו: לילך וייס

האם חוקי ליגת העל בכדורסל יישארו בעונה הבאה כפי שהיו בעונה החולפת? דירקטורים במנהלת הליגה דוחפים בימים האחרונים להודיע החוקים יישארו על כנם גם לעונת 2023/24. הסיבה לכך היא שהיום יעבור הדדליין המקורי לקביעת חוקים לעונה הבאה כפי שהוגדר בישיבה המקורית עם שר התרבות והספורט מיקי זוהר בחודש שעבר, ועדיין אין מתווה סגור וקבוע.

כזכור, שר הספורט הציע כבר בחודש מרץ מתווה לפיו יועברו כסף רב לקבוצות שירשמו רק ארבעה זרים לאורך כל העונה, ולאחרונה המתווה החל לקבל תאוצה כשהכסף המדובר הוא כ-30 מיליון שקל שאמורים להגיע לקבוצות. אלא שבינתיים הפגישה בין המנהלת לאנשי משרד הספורט נדחתה ל-5 ביולי, ודירקטורים רבים טוענים כי אי אפשר לחכות כל כך הרבה כדי לסגור את החוקים לקראת העונה הבאה.

יו"ר מנהלת הליגה ארי שטיינברג עם יו"ר איגוד הכדורסל עמירם הלוי. דני מרון, מנהלת הליגה, אתר רשמי
החוקים יישארו כפי שהם? יו"ר מנהלת הליגה שטיינברג/אתר רשמי, דני מרון, מנהלת הליגה

"זה לא רציני", אמר הבוקר אחד הדירקטורים לוואלה! ספורט, "לא יודעים כמה זרים להחתים, כמה ישראלים, עם איזה חוקים לשחק, איך בונים את התקציב. חייבים לקבל החלטה שעם כל הכבוד לשר ממשיכים לשחק במתווה שחתום וגם אושר על ידי הטוטו". בטוטו אישרו בימים האחרונים את המתווה הנוכחי, לפיו קבוצות יוכלו לבחור בין ארבעה לחמישה זרים על המגרש, כשקבוצות שיבחרו בחמישה זרים ישלמו קנס מסוים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully