וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשאר בהפועל חדרה: עידו לוי האריך את חוזהו עד 2025

15.6.2023 / 17:55

הבלם הותיק חתם לעונה נוספת מעבר לסיום החוזה בתום העונה הבאה: "זה הבית שלי, מאושר להישאר". אחרי שחרורו של לבקוביץ' למכבי פתח תקוה וסירובו של קליימן להצעה להחליפו, ניסו אביטן מקווה לצרף את ינקו, לויה או כרמי

ליאור רפאלוב נוחת בישראל לקראת חזרה למכבי חיפה/צילום: שלומי גבאי. עריכת וידאו: זיו שטיינר

הפועל חדרה נפרדה אתמול (רביעי) מרובי לבקוביץ' לאור התעקשותו לעזוב והסכימה לשחרר אותו תמורת 50 אלף שקל שתשלם מכבי פתח תקוה בנוסף לוויתור מצדו על כספים שחייבים לו, אבל כעת בקבוצה יאיצו את החיפושים אחר שוער חדש.

המועמדים המובילים להחליף את לבקוביץ' הם אריק ינקו שסיים חוזה במכבי בני ריינה, אוהד לויטה שסיים את חוזהו בהפועל חיפה וכן רז כרמי, שהיה בעונה שעברה שוער המשנה של מכבי נתניה.

בחדרה רצו לראות את בוריס קליימן בין הקורות והוא היה האופציה המועדפת על המאמן ניסו אביטן, אך קליימן העביר מסרים שהוא מוותר על ההצעה שקיבל ומועמדותו ירדה מהפרק.

אוהד לויטה שוער הפועל חיפה. קובי אליהו
גם הוא מועמד. לויטה/קובי אליהו

במסגרת החיזוק לקיץ, בלם הקבוצה, עידו לוי, האריך את חוזהו במועדון בעונה נוספת וישאר עד סיום עונת 2024/25, ובכך ישלים אחד ממצטייני הקבוצה בעונה החולפת ארבע עונות במדי חדרה.

"חדרה היא הבית ואני מאושר להישאר פה לעוד שנתיים", אמר לוי. "כיף להרגיש שמעריכים אותי ואת העבודה הקשה שעשיתי בעונה האחרונה. אני מודה ליקיר, ליוסי ולאלי ומאמין שנצליח לבנות קבוצה טובה יותר מהעונה שעברה".

נכון לעכשיו מתנהלות ההכנות של חדרה בעצלתיים ושחקן הרכש היחיד שהוחתם הוא החלוץ דור ג'אן, שאמור להיות החלוץ המוביל בהתקפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully