וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לספרס נפתח התיאבון: פופוביץ' צפוי להמשיך, כריס פול יגיע?

בעקבות הבחירה הצפויה בוומבניאמה בדראפט, המאמן הוותיק עשוי לחתום לשלוש עונות נוספות. בקבוצה רוצים לצוות לצרפתי רכז מנוסה, גם ואנווליט הוזכר

חגיגות האליפות של דנבר נאגטס בעיר הולדתו של ניקולה יוקיץ' בסרביה/מתוך טוויטר

סן אנטוניו הייתה הקבוצה החלשה במערב העונה, אך בין לילה הפכה לקבוצה שכולם מקנאים בה. בחודש שעבר זכו הספרס בבחירה הראשונה בדראפט ובשבוע הבא ינצלו אותה כדי לבחור באחד הכשרונות הכי גדולים שהגיעו ל-NBA - ויקטור וומבניאמה הצרפתי.

בטקסס מחכים לבואו של הצרפתי של לבלואה, שהערב תפגוש את מונאקו למשחק השלישי בסדרת הגמר בצרפת כשהקבוצה מהנסיכות ביתרון 0:2 ורחוקה ניצחון אחד מאליפות ראשונה בתולדותיה. ההגעה הצפויה של וומבניאמה עוררה את התיאבון בסן אנטוניו, ולפי דיווחים בטקסס, גם גרג פופוביץ' מתכוון להיות חלק מהעתיד הקרוב של המועדון.

גרג פופוביץ', סן אנטונו ספרס. Ezra Shaw, GettyImages
לא הולך לשום מקום. פופוביץ'/GettyImages, Ezra Shaw

חרף שמועות על פרישה שצצו בשנים האחרונות, הציפיייה היא שסן אנטוניו תאריך את חוזהו של פופוביץ' בן ה-74 לשלוש השנים הבאות עבור 14 מיליון דולר. פופוביץ' שמאמן את הספרס מאז 1996 סיים את חוזהו הנוכחי, ובכל אופן ההערכה היא שאם היה מחליט לפרוש, ההודעה על כך כבר הייתה מתפרסמת כדי שהקבוצה תמנה יורש.

"ההנהלה מתכננת קדימה בהנחה שפופוביץ' יחזור לפחות לעוד עונה", נכתב בתקשורת המקומית, "מספר גורמים מאמינים שהצירוף של וומבניאמה יוכל לשכנע את פופוביץ' להישאר לעוד קצת זמן. החוזה החדש, אם וכאשר יחתום עליו, יכלול אופציית יציאה שלו אחרי כל עונה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
שחקן טורונטו ראפטורס פרד ואנווליט. רויטרס
מטורונטו לסן אנטוניו? ואנווליט/רויטרס

פרט למאמן, הספרס רוצים לצוות לוומבניאמה רכז ותיק ומנוסה ושני שמות שהוזכרו הם כריס פול ופרד ואנווליט: "האפשרות לשדך עם ויקטור עם פליימייקר מנוסה היא כזו שבסופו של דבר תהיה בלתי אפשרית לסן אנטוניו לדלג עליה".

כזכור, השבוע דווח כי פיניקס החליטה לחתוך את כריס פול בן ה-38, אך בינתיים המאמן החדש פרנק ווגל הכחיש זאת. פרד ואנווליט מימש את אופציית היציאה מחוזהו בטורונטו והפך לשחקן חופשי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully