וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דריכות בנבחרת ישראל, צפו בביקור של פישונט ושאלוי

גולדברג טוען כי הנבחרת "תבוא בכל הכוח" להמשך מוקדמות היורו. גם הולמאי וגאבור מרטון ביקרו במחנה הישראלי בבודפשט. חזן חזר לאימונים ולרשותו עומד סגל מלא

שחקן העבר אישטוון פישונט נפגש עם שחקני נבחרת ישראל/יח"צ

נבחרת ישראל ממשיכה בהכנות בהונגריה לקראת המשחק ביום שישי בערב נגד בלארוס באצטדיון בבודפשט אחרי שלאימונים חזר המאמן אלון חזן, שנעדר מהאימון הראשון מאז ההמראה מישראל עקב מחלה. חזן העביר את האימון יחד עם המנהל המקצועי יוסי בניון ועוזרו אלון חרזי, למרות שהוא עדיין לא התאושש במאת האחוזים וזוכה לטיפול באנטיביוטיקה כדי לטפל בווירוס ממנו סבל.

חזן לא היה היחיד שחזר לאימונים, כי גם אופיר דוידזאדה ערך אימון מלא אחרי שלא היה בקו הבריאות עם הגעת הנבחרת לבודפשט ולאימונים הצטרף הקשר נטע לביא שהגיע מיפן באיחור של יום, כך שהנבחרת כעת מתכוננת למשחק מוקדמות היורו בסגל מלא. באימון שנערך אמש חולקו השחקנים לשתי קבוצות, כאשר שחקני ההגנה עבדו עם חזן ואילו שחקני ההתקפה עבדו עם בניון וחרזי ותירגלו בעיקר סיומת מול השער.

שון גולדברג באימון נבחרת ישראל. מאור אלקסלסי
"באים בכל הכוח כדי לקחת שש נקודות"/מאור אלקסלסי

"התחלנו את הקמפיין לא כמו שרצינו", אמר הבלם שון גולדברג בסיום האימון, "עכשיו יש לנו שני משחקים ואנחנו רוצים לקחת בהם שש הנקודות, עשינו הכנה טובה ואנחנו באים בכל הכוח".

גולדברג נשאל האם הוא מוטרד מכך שההתאחדות הפסיקה את מכירת הכרטיסים לאנדורה בשל החשש מאוהדי בית"ר ירושלים שרוצים לפוצץ את המשחק והשיב: "אני לא מתעסק בזה. אנחנו מתאמנים כאן מיום ראשון, עושים הכנות לקראת המשחק הקרוב ואני מאמין שיטפלו בכל הנושא הזה ולא מתוקף תפקידי להתעסק בדברים האלה".

על חזרתו מפציעה, מקומו בנבחרת וחלקו בהגנה: "אני מרגיש יותר טוב, עברתי פציעה לא קלה, שהיה לי קשה לחזור ממנה, היא הציקה לי לאורך זמן, אני מוכן ודרוך. אני מאוד שמח להיות חלק מהנבחרת הזאת, אני חושב שיש כאן פוטנציאל אדיר ואני כמובן אעשה את הכל כדי שהתוצאות יהיו הכי טובות שאפשר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
דולב חזיזה, עאיד חבשי, שון גולדברג, דור פרץ, רמזי ספורי, מוחמד אבו פאני וגבי קניקובסקי באימון נבחרת ישראל. מאור אלקסלסי
"הם יהיו חסרים לי מאוד". גולדברג על אצילי ואבו פאני/מאור אלקסלסי

גולדברג התייחס לעזיבת שני חבריו ממכבי חיפה, עומר אצילי ומוחמד אבו פאני: "מצד אחד מתבאס, הם יהיו חסרים לי מאוד, אבל מצד שני מאושר בשבילם, הם מתקדמים כל אחד בדרך שלו ואני בטוח שהם יעשו שם חיל ואני באמת מאחל להם בהצלחה. כמובן שנשמור על קשר".

הבלם גם התייחס לסיום לעובדה שהמשחק ייערך ללא קהל, כחלק מהעונש שהושת על הבלארוסים שלא יכולים לארח במולדתם בעקבות מעורבתם בפלישה הרוסית לאוקראינה: "מבאס לשחק מול יציעים ריקים, מזכיר קצת את ימי הקורונה. אנחנו ניזונים מהקהל, זה חלק מהמשחק, זה הדבר הכי חשוב במשחק מבחינתנו, אז יהיה מבאס אבל אנחנו צריכים לעשות את העבודה שלנו ובזה אנחנו מתרכזים".

לסיום גולדברג נשאל האם הוא וחבריו צפו בהצלחה של הנבחרת עד גיל 20 במונדיאליטו והשיב: "ברור, ראינו, עקבנו, אנחנו גאים בהם, הם עשו משהו מדהים, נתנו כוח לכולם וריגשו את כולם מאוד. אלה דברים שבסופו של דבר זוכרים להמשך וזה נותן לנו להרגיש שכל אחד יכול ואנחנו בדרך שלנו, עושים את ההכנות הטובות כמובן".

שחקן העבר אישטוון פישונט עם יוסי בניון, אלון חרזי. יח"צ,
ביקור מרגש. פישונט/יח"צ
שחקן העבר סטפן שאלוי עם יוסי בניון, אלון חרזי. יח"צ,
גם שאלוי הגיע להגיד שלום/יח"צ

שאלוי משוחח עם השחקנים

סטפן שאלוי מבקר את נבחרת ישראל/יח"צ

אתמול אירחו אנשי הנבחרת בארוחת ערב את שחקני העבר ההונגרים סטפן שאלוי, אישטוון פישונט, גבור הולמאי וגאבור מרטון. בנוסף חולקו צלחות וגביעים לשחקנים שערכו 25 הופעות במדים הבינלאומיים - דור פרץ ושון וייסמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully