וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גווארדיולה חילק את הבונוס שלו על הזכייה באליפות בין עובדי המועדון

לחשבון הבנק של מנג'ר מנצ'סטר סיטי הועברו כ-750 אלף ליש"ט רק עבור ההצלחה בפרמיירליג, הוא דאג שגם פקידי הקבלה והמאבטחים יתוגמלו על העונה ההיסטורית

העונה של ארלינג הולאנד: כל השערים של חלוץ מנצ'סטר סיטי, שחקן העונה של הפרמיירליג/ספורט1

מנצ'סטר סיטי חגגה בשבת את הזכייה בליגת האלופות והשלימה טרבל היסטורי, אחרי שכבר הניפה העונה את הגביע האנגלי וכמה ימים קודם לכן גם הבטיחה את זכייתה בפרמיירליג. עבור פפ גווארדיולה ושחקניו כל תואר שווה עוד כסף לחשבון הבנק, אבל לטענת "דיילי מייל" המנג'ר בחר להפתיע עם כספי המענק שקיבל על הזכייה באליפות.

גווארדיולה משתכר כ-22 מיליון יורו לעונה על פי הפרסומים והוא מדורג שני בעולם ברשימת המאמנים עם המשכורת הגבוהה ביותר, רק דייגו סימאונה מקדים אותו עם שכר המוערך בכ-35 מיליון יורו לעונה בהתאם לאותם דיווחים, אבל יפה לראות שעבורו כסף זה ממש לא הכל בחיים - אחרת לא היה מוותר על מענק הזכייה שלו בפרמיירליג בסך 750 אלף ליש"ט.

פפ גווארדיולה, מאמן מנצ'סטר סיטי. רויטרס
פפ גווארדיולה, מאמן מנצ'סטר סיטי/רויטרס

גווארדיולה דיבר בעבר לא אחת על חשיבות צוות המועדון על שלל אנשיו עבורו, עבור השחקנים והקבוצה ועל כן בחר לחלק את הבונוס שלו בין העובדים שנחשבים לזוטרים יותר - "כולל פקידי קבלה ואנשי אבטחה, פפ מאמין שגם להם יש חלק בעונה ההיסטורית", נכתב ב"דיילי מייל".

כמובן שלצוות המקצועי של גווארדיולה, כמו לעובדים בכירים אחרים במועדון ובוודאי שלשחקנים, ישנם מענקים על זכייה בתארים. לכן, בחר הקטלאני לדאוג לאלו שלא זוכים לבונוסים עבור הישגים ספורטיביים.

בתחילת השבוע דווח שגווארדיולה צפוי לעזוב את מנצ'סטר סיטי בעוד שנתיים, עם סיום חוזהו שהוארך עד קיץ 2025 רק לפני כחצי שנה. במנצ'סטר סיטי, סביר להניח, יעשו הכל כדי להשאירו מעבר לכך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully