וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 15.6: ווקר בדרך החוצה מסיטי, ווסטהאם דחתה הצעה על רייס

עודכן לאחרונה: 16.6.2023 / 20:20

המגן מאוכזב מדקות המשחק המעטות. ההצעה הראשונית של ארסנל נדחתה, גם סיטי במירוץ אחר כוכב ווסטהאם, ששוקלת את מועמדות גאלטייה. ראמוס זוכה להתעניינות ממועדון נעוריו סביליה ומחזיק בהצעות גם מאיטליה וערב הסעודית

"מחוץ לקווים" עם לירון שרון על חלון ההעברות בישראל, 13.6/עריכת וידאו: זיו שטיינר

העברות

* קשר ספורטינג ליסבון ונבחרת אורוגוואי, מנואל אוגרטה, אישר את המעבר לפריז סן ז'רמן שיהפוך לרשמי ביולי: "אני עובר למועדון גדול, עדיין לא מעכל את זה".

* לא רק ג'וד בלינגהאם, גם אחיו הצעיר מצא קבוצה חדשה וחתם בסנדרלנד. ג'וב בלינגהאם בן ה-17 עזב את בירמינגהאם, ויקווה לסייע לקבוצה מצפון אנגליה לשוב לפרמיירליג אחרי שבע שנים.

* טוטנהאם הודיעה שהיא לא מימשה את האופציות על קלמון לנגלה, שחקנה של ברצלונה, וארנוט דנג'ומה, שחקנה של ויאריאל. השניים יחזרו לספרד עם תום השאלתם לקבוצה הלונדונית.

* אחרי ששיחק העונה בבראגה כמושאל מפנרבחצ'ה, ברומה נרכש על ידי הקבוצה הפורטוגזית תמורת 6.5 מיליון יורו וחתם לארבע עונות.

סרחיו ראמוס, פריז סן ז'רמן. רויטרס
שלוש הצעות משלוש מדינות שונות. ראמוס/רויטרס

שמועות

* "סיכוי גבוה שקייל ווקר יעזוב את מנצ'סטר סיטי", כך דווח ב"את'לטיק". המגן הימני היה מאוכזב מדקות המשחק בעונה שלו בעונה החולפת ובעיקר מכך שלא פתח בגמר ליגת האלופות, וכעת גם מעבר לקבוצה מחוץ לאנגליה נמצא על הפרק. עוד הוסיפו כי הסיכויים לפרידה מז'ואאו קאנסלו גבוהים גם הם.

* בזמן שארסנל מנהלת מו"מ עם ווסטהאם לרכישת דקלן רייס שעל פי ההערכות יעזוב תמורת כ-100 מיליון ליש"ט, לפי "האתלטיק" כעת גם מנצ'סטר סיטי בוחנת להיכנס לתמונה ולהגיש הצעה לרכישתו. לפי דיווחים, ההצעה הראשונית של התותחנים נדחתה על ידי ווסטהאם.

* סרחיו ראמוס יסגור מעגל? לפי דיווח של אדוארדו אינדה, הבלם הספרדי שעזב את פריז סן ז'רמן זוכה להתעניינות מסביליה. פרט למועדון נעוריו, ראמוס מחזיק גם בהצעה מקבוצה איטלקית וקבוצה סעודית, אך בשלב זה זוגתו אינה מעוניינת לעבור לגור בערב הסעודית.

* צ'לסי מעוניינת בדושאן ולאחוביץ', ולאחר שיובנטוס דרשה 80 מיליון יורו, הבלוז הבהירו כי הם יכולים לבחור מבין חמישה שחקנים שיעשו את הדרך ההפוכה כדי להקטין את דמי ההעברה - כריסטיאן פוליסיץ', רומלו לוקאקו, קאלידו קוליבאלי, טרבו צ'אלובה ורובן לופטוס צ'יק. הביאנקונרי בינתיים מעדיפים כסף בלבד.

* חלק מהשחקנים הללו יעלו גם בפגישה של הבלוז עם פיירו אוזיליו, המנהל הספורטיבי של אינטר, שיגיע ללונדון כדי לדון בעתידם של שישה שחקנים שונים. תחילה הצדדים ידונו בעתידו של רומלו לוקאקו שרוצה להמשיך במילאנו אחרי שהושאל העונה לנראזורי. מי שגם כן מועמדים לעשות את הדרך לסן סירו הם קאלידו קוליבאלי, רובן לופטוס צ'יק וטרבו צ'אלובה. דנזל דומפריס ואנדרה אונאנה על הכוונת של הבלוז, זאת על אף שמאוריסיו פוצ'טינו סומך על קפה בתור השוער הבכיר לעונה הבאה.

* בצרפת טוענים שווסטהאם סימנה את כריסטוף גאלטייה כמועמד להחליף את דייויד מויס. לפי התקשורת האיטלקית, נאפולי רוצה אותו ומוכנה להציע לו 12 מיליון יורו לשלוש שנים.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
אנטואן גריזמן, שחקן אתלטיקו מדריד חוגג. Mateo Villalba/Quality Sport Images, GettyImages
25 מיליון יורו בלבד. גריזמן/GettyImages, Mateo Villalba/Quality Sport Images

* ב"לאקיפ" חשפו כי בחוזהו של אנטואן גריזמן באתלטיקו מדריד קיים סעיף שחרור בסך 25 מיליון יורו בלבד. פ.ס.ז' הוזכרה כמעוניינת, אולי כמחליף לקיליאן אמבפה, אך גריזמן בינתיים מעדיף להישאר בקולצ'ונרוס.

* השוער אדואר מנדי, שאיבד את מקומו בהרכב צ'לסי העונה, עשוי לעזוב את המועדון. שתי המחזרות העיקריות הן מונאקו וניס.

* אחרי שדווח כי ניקולו בארלה קרוב למעבר לניוקאסל, ב"גאזטה" האיטלקי מדווחים כי מבחינת אינטר - השחקן אינו למכירה. מסר לקראת המשא ומתן?

* באיטליה דווח כי פאביו גרוסו הודיע לפרוזינונה שלא ימשיך במועדון אחרי שהעלה אותו לליגה הבכירה. אחד מגיבורי הזכייה של איטליה במונדיאל 2006 הוזכר כמועמד להגיע למארסיי, זאת למרות שמרסלו גז'ארדו במגעים מתקדמים עם הקבוצה הצרפתית.

* רומא הציבה תג מחיר של 8 מיליון יורו על קרלס פרס, אותו היא מנסה למכור. סלטה ויגו שאצלה בילה העונה כמושאל מעוניינת בו, כמו גם מאיורקה, אלמריה ושתי קבוצות מערב הסעודית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully