וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בולוניה חזרה לחיים בסדרת הגמר באיטליה, אולם התקרבה לאליפות בגרמניה

וירטוס צימקה ל-2:1 בסדרה מול מילאנו עם 61:69 ביתי, הפתעת הפלייאוף בגרמניה רחוקה ניצחון אחד מהתואר אחרי 84:112 ענק על בון

תקציר: ברצלונה - מלאגה 88:79/ספורט1

אחרי שליגת העל בישראל הגיעה לסיומה עם דרמה גדולה, במספר ליגות בכירות באירופה סדרות הגמר עדיין בעיצומן. שתי סדרות כאלה נמשכו הערב (רביעי), באיטליה ובגרמניה.

באיטליה צימקה וירטוס בולוניה ל-2:1 מול אולימפיה מילאנו בזכות 61:69 קשה בביתה. המשחק לא התעלה לרמה גבוהה מבחינה התקפית, כשאף קבוצה לא הגיעה ל-20 נקודות באף אחד מהרבעים. בארץ המגף סדרת הגמר מוכרעת בשיטת הטובה משבעה משחקים, כך שווירטוס הבטיחה כי הסדרה תחזור למשחק אחד לפחות במילאנו.

דניאל האקט הוביל את המנצחת עם 13 נקודות, מילוש תאודושיץ' הוותיק הוסיף 12 לצד 7 אסיסטים. בילי בארון היה הקלעי המוביל במשחק עם 15 נקודות עבור מילאנו, אך אף שחקן נוסף בשורות האורחת לא קלע בדו ספרתי.

בגרמניה, אולם עשתה צעד משמעותי לעבר אליפות עם קונצרט ביתי מול בון. הקבוצה שסיימה שביעית את העונה הסדירה כבר הדהימה את אלבה ברלין ובאיירן מינכן בפלייאוף, וכעת היא עלתה ל-1:2 על המדורגת הראשונה עם 84:112 מהדהד.

אולם גנבה את הביתיות במשחק הראשון בסדרה, אך לאחר שהובסה ב-29 הפרש במשחק 2, הערב היא נקמה עם ניצחון ענק משלה. רבע שני של 12:27 עשת את ההבדל ופתח את הפער הבלתי ניתן לסגירה, וכעת המארחת רחוקה ניצחון אחד מאליפות סנסציונית כשהיא תארח את המשחק הבא.

קארים ג'אלו בלט עם 24, ברנדון פול הוסיף 23 וברונו קאבוקלו תרם 20. אצל המפסידה הוביל טייסון וורד עם 24, ה-MVP של ליגת האלופות טי ג'יי שורטס אכזב עם 11.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully