וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפני כישרונות מבאיירן מינכן וריאל מדריד: הדירוג בו גלוך מככב

ב"ל'אקיפ" הציבו את הישראלי במקום ה-11 במצעד 30 השחקנים הטובים בעולם עד גיל 20, כשהוא מקדים שחקנים שנרכשו בעשרות מיליוני יורו

נבחרת ישראל חוזרת מהמונדיאליטו עם מדליות הארד/וידאו: ניב אהרונסון, עריכה: ניר חן

זה לא סוד שאוסקר גלוך נחשב לאחד הכישרונות הצעירים הבולטים בכדורגל העולמי, אבל היום (רביעי) הוא קיבל הכרה מהעיתון הצרפתי המכובד "ל'אקיפ", בו נערך מצעד 30 הכדורגלנים הטובים ביותר ברחבי הגלובוס עד גיל 20, כאשר קשרה הישראלי של רד בול זלצבורג תפס את המקום ה-11.

גלוך, שכזכור נמכר לאלופת אוסטריה בינואר האחרון תמורת שבעה מיליון יורו, הקדים בדירוג את החלוץ הצרפתי מאתיס טל (הוצב במקום ה-13) שנרכש על ידי באיירן מינכן מראן תמורת 20 מיליון יורו אשתקד, ובפחות מ-400 דקות בבונדסליגה בעונה החולפת כבש חמישה שערים. עוד שחקן שדורג אחרי גלוך (14) הוא אנדריק הברזילאי, החלוץ שבגיל 16 בלבד מככב בפלמייראס ובקיץ הבא יצטרף לריאל מדריד, ששילמה עבורו 35 מיליון יורו והודיעה על רכישתו בחודש דצמבר האחרון.

אוסקר גלוך שחקן רד בול זלצבורג בחימום. Severin Aichbauer, GettyImages
בין הטובים בעולם. אוסקר גלוך/GettyImages, Severin Aichbauer

גלוך בן ה-19 מתאמן בימים אלה עם נבחרת ישראל לקראת משחקי מוקדמות היורו נגד בלארוס ואנדורה, כשאחריהם הוא צפוי להצטרף לנבחרת הצעירה באליפות אירופה עד גיל 21, בה הבית של ישראל ישוחק בגאורגיה. מאז מעברו לזלצבורג, בוגר מחלקת הנוער של מכבי תל אביב תרם שני שערים ושני בישולים ב-15 הופעות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully