וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ספרד מול איטליה זה משחק שיכול להיות גמר מונדיאל או יורו"

הכחולים והאדומים ייפגשו לחצי גמר ליגת האומות (חמישי, 21:45, ספורט4), כשבמוקד שחקני מנצ'סטר סיטי ואינטר שיתמודדו זה מול זה שוב אחרי גמר ליגת האלופות. דה לה פואנטה: "הזדמנות היסטורית לזכות בתואר"

"מחוץ לקווים" עם לירון שרון על חלון ההעברות בישראל, 13.6/עריכת וידאו: זיו שטיינר

חצי הגמר השני של ליגת האומות ייערך מחר (חמישי, 21:45 בספורט4), כאשר ספרד תפגוש את איטליה לקרב על המקום בגמר. המשחק יתקיים במגרשה של טוונטה, באנסחדה שבהולנד, שמארחת את הפיינל פור של הטורניר.

בשנתיים האחרונות נפגשו הנבחרות פעמיים במעמד חצי גמר. ב-2021 האזורי ניצחו בדו קרב פנדלים בחצי גמר היורו בדרך לזכייה, וכעבור שלושה חודשים נקמה לה רוחה עם 1:2 בסן סירו בחצי גמר ליגת האומות. כעת השתיים שוב מתמודדות אחת מול השנייה על הזכות להעפיל לגמר, ומאמן נבחרת ספרד לואיס דה לה פואנטה הגדיר את המפגש בין שתי המעצמות כ"משחק שיכול להיות גמר מונדיאל או יורו".

שחקן מנצ'סטר סיטי, רודרי. גמר ליגת האלופות 2023. רויטרס
הגיבור מליגת האלופות רוצה לחגוג גם בנבחרת. רודרי/רויטרס

"זו זכות עבורינו להיות כאן, יש לנו הזדמנות היסטורית לזכות בתואר כי אנו רחוקים שני משחקים משם", אמר דה לה פואנטה. בשלישי הצטרפו לאימונים רודרי ואיימריק לאפורט, שהגיעו להולנד ישירות מאנגליה אחרי חגיגות הזכייה של מנצ'סטר סיטי בליגת האלופות. השניים צפויים לפתוח ב-11, כאשר לצד לאפורט במרכז ההגנה יעלה לבכורה רובין לה נורמאנד מסוסיאדד, שבדומה ללאפורט גדל בצרפת והתאזרח לאחרונה בספרד.

גם בצד האיטלקי יהיו שחקנים שהופיעו בשבת בגמר ליגת האלופות - פרנצ'סקו אצ'רבי, פדריקו דימרקו וניקולו בארלה שיפתחו. אלסנדרו באסטוני היה אמור לעמוד לרשות רוברטו מנצ'יני גם כן, אך הוא חלה ולא המריא להולנד עם שאר הנבחרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully