וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקאלוני: "זה נפלא שמסי עשה בחירה שתעשה אותו מאושר לשחק"

נבחרת ארגנטינה תמשיך בחגיגות מול אוסטרליה בסין (ה', 15:00 בספורט4), המאמן התייחס למעבר הקפטן לאינטר מיאמי וצפוי להעניק לגרנאצ'ו הופעת בכורה במדי אלופת העולם

תערוכת גביע העולם של נבחרת ארגנטינה/שלמה וייס

החגיגה של אלופת העולם נמשכת. אחרי שבמרץ ליאונל מסי ונבחרת ארגנטינה קיימו משחקים ראשונים מאז שזכו במונדיאל ועשו זאת במולדתם עם ניצחונות על פנמה וקוראסאו, כעת לחבורה של ליונל סקאלוני מצפים שני משחקי הכנה נוספים, הראשון מחר בסין מול אוסטרליה (חמישי, 15:00, ספורט4) וביום שני באינדונזיה מול הנבחרת המקומית.

עבור ארגנטינה מדובר בחלק מההכנות למשחקי מוקדמות מונדיאל 2026 בחודש ספטמבר וגם לקראת הקופה אמריקה שתתקיים בעוד שנה בדיוק בארצות הברית ושם תנסה אלביסלסטה להגן על התואר שבו זכתה ב-2021 באצטדיון מראקנה בריו דה ז'ניירו.

ליאונל מסי, שחקן נבחרת ארגנטינה. רויטרס
משחק מול אוסטרליה בסין לפני היציאה לפגרה. מסי/רויטרס

ליאונל מסי צפוי לפתוח בהרכב ומבייג'ינג ייצא לחופשה של כשבועיים, עד אשר יגיע לארצות הבית בתחילת יולי ויצטרף לאינטר מיאמי. ארגנטינה אישרה שמסי לא יהיה חלק מהסגל למשחק באינדונזיה, אבל סקאלוני אמר היום שהקפטן צפוי לשחק 90 דקות מול אוסטרליה. המאמן וצוותו לוקחים ברצינות את שני משחקי ההכנה לאור העובדה שזו החזרה הגנרלית לקראת המשחקים הרשמיים בספטמבר ומנצלים עד תום את האימונים בימים האחרונים בסין ולאחר מכן גם באינדונזיה.

במסיבת העיתונאים שקיים לקראת המפגש עם אוסטרליה, סקאלוני התייחס להחלטה של מסי לעבור לאינטר מיאמי: "בעיניי זה נפלא שהוא עשה בחירה שתעשה אותו מאושר לשחק כדורגל, ללא קשר לליגה. מה שחשוב זה שהוא ירגיש טוב במועדון, הוא הרוויח את הזכות. כל עוד הוא יהיה מאושר, זה מה שחשוב". עוד אמר: "זיכרון המונדיאל בלתי ניתן למחיקה, זו השמחה הכי גדולה בחיינו. אבל נבחרת ארגנטינה חייבת להסתכל קדימה ולהמשיך להתחרות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
ליאונל מסי לצד אנחל די מריה באימון נבחרת ארגנטינה. PEDRO PARDO/AFP, GettyImages
חוגגים את הזכייה במונדיאל, אבל חושבים על העתיד. אימון נבחרת ארגנטינה/GettyImages, PEDRO PARDO/AFP

לא מתוכננים שינויים משמעותיים לעומת ה-11 שזכו בגביע העולם, אבל כן עשויים להתבצע שינויים כדי להעניק מנוחה לשחקנים שזקוקים לה אחרי העונה הארוכה. ג'ובאני לו סלסו, שנעדר מהמונדיאל עקב פציעה, עשוי לפתוח על חשבון אלכסיס מקאליסטר ובהתקפה חוליאן אלברס עשוי להתחיל על הספסל מכיוון שהצטרף מאוחר לאימונים אחרי הזכייה של מנצ'סטר סיטי בליגת האלופות, כך שניקו גונסאלס בתמונת ה-11 כי לאוטרו מרטינס שוחרר מהסגל כדי להתאושש מפציעה קלה. אלחנדרו גרנאצ'ו אמור לעלות מהספסל להופעת בכורה, אחרי שסיפר השבוע שהעדיף לייצג את ארגנטינה ולא את ספרד.

רק נזכיר כי נבחרות ארגנטינה ואוסטרליה נפגשו במונדיאל האחרון בקטאר, משחק שהסתיים ב-1:2 לזכות אלופת העולם. מסי הבקיע אז בהופעתו ה-1,000 בקריירה וחגג שער ראשון בנוק-אאוט במשחקי גביע העולם, אלברס הכפיל את היתרון במחצית השנייה וקרייג גודווין צימק לקראת הסיום עבור הסוקרוז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully