וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד הודיעה רשמית: ג'וד בלינגהאם יוצג ביום חמישי

שבוע אחרי שדורטמונד בישרה שאנגלי נמכר, הבלאנקוס פרסמו הודעה משלהם. בלינגהאם עובר תמורת 103 מיליון יורו והסכום יגדל בהמשך

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 13.6/ספורט1

ריאל מדריד תציג מחר (חמישי, 13:00 שעון ישראל) את ג'וד בלינגהאם כשחקנה החדש. בורוסיה דורטמונד הודיעה כבר בשבוע שעבר באופן רשמי שהאנגלי בדרך לריאל מדריד אחרי שהושג סיכום בין המועדונים והיום הגיעה גם ההודעה של הבלאנקוס.

בלינגהאם שיחגוג יום הולדת 20 בסוף החודש, יחתום בריאל לשש שנים והבלאנקוס ישלמו עליו 103 מיליון יורו. שהבונוסים יוכלו להגיע לעד ל-30 אחוז מסכום העסקה (עוד כ-30 מיליון יורו) בהתאם להישגיו האישיים והישגי הקבוצה.

הקשר האנגלי של דורטמונד גם זכה להתעניינות ממולדתו ובעיקר ממנצ'סטר סיטי וליברפול, אך בסופו של דבר הוא צפוי להמשיך לתחנה נוספת מחוץ לממלכה. בגרמניה טענו כי דורטמונד ניסתה להשיג 140 מיליון יורו, אך ריאל הצליחה להפחית בדרישות.

ג'וד בלינגהאם, דורטמונד. רויטרס
החל ממחר בלבן. בלינגהאם/רויטרס

בלינגהאם תמיד נחשב לכדורגלן מוערך, אבל במהלך המונדיאל עשה פריצה בזירה היוקרתית מכולן, והיה על פי רבים השחקן המצטיין בשורות נבחרת אנגליה, שהגיעה לרבע הגמר בקטאר. יש לו 24 הופעות בנבחרת, ושער אחד שהובקע במונדיאל נגד איראן.

בריאל מדריד הוא צפוי למאבק קשה במיוחד עם חולצת ההרכב בקישור, כאשר מלבד לוותיקים טוני קרוס, לוקה מודריץ' ודני סבאיוס, בנוסף בסגל נמצאים גם פדריקו ואלוורדה וצמד הצרפתים המבטיחים - אורליין טשואמני ואדואדרו קמאבינגה.

ריאל איבדה בימים האחרונים את קארים בנזמה ומרקו אסנסיו, ואחרי עונה מאכזבת זקוקה נואשות לחזיוק וריענון בחלק הקדמי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully