וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע העולם של התאחדות הג'יו ג'יטסו ואליפות אירופה ייערכו בבאר שבע

14.6.2023 / 12:26

שתי התחרויות היוקרתיות יתקיימו בתאריכים 16-18 ביוני באולם הקונכיה: "בטוחים שהספורטאים הישראלים יתנו את מיטבם מול הקהל הביתי ויצדיקו את המוניטין של הנבחרת בעולם", אמר ארז אלראי, יו"ר התאחדות הג'יו ג'יטסו

מאות ספורטאים בינלאומיים מובילים מהארץ ומהעולם, מ-22 מדינות, יתחרו השבוע באולם הקונכיה בבאר שבע, שם יתקיימו שתי תחרויות בינלאומיות יוקרתיות בענף הג'יו ג'יטסו: גביע העולם של התאחדות הג'יו ג'יטסו ואליפות אירופה בסגנון NO GI (ללא חליפה). התחרויות יתקיימו בין התאריכים 16 עד ה-18 ביוני.

בין המדינות שישלחו נציגים ארצה יהיו גרמניה, דנמרק, גאנה, פולין, סין, רומניה, אוזבקיסטן וסרי לנקה, כשכמובן גם נבחרת ישראל שנחשבת לאחת הטובות בעולם תיקח חלק בתחרות. הזוכים יזכו בפרסים כספיים ובניקוד אישי לרזומה התחרותי שלהם, כך שמדובר בתחרות משמעותית לקראת משחקי העולם בסין ב-2025.

גביע העולם ואליפות אירופה בג'יו ג'יטסו לראשונה בישראל. שי אידין,
"הגיע זמן לשים את הג׳יו ג׳יטסו הישראלי על המפה"/שי אידין

ארז אלראי, יו"ר התאחדות הג'יו ג'יטסו, מסר: "ספורט הג'יו ג'יטסו הינו מענפי הספורט הצומחים בעולם ונבחרת ישראל התברגה בצמרת העולמית .אנו גאים לארח לראשונה את שתי התחרויות היוקרתיות האלו בישראל ובטוחים שהספורטאים הישראלים יתנו את מיטבם מול הקהל הביתי ויצדיקו את המוניטין של הנבחרת בעולם".

דוד ג'אוי, מנכ"ל UFC GYM ישראל, נותנת החסות המרכזית לתחרויות: "בישראל קהילת לוחמים, בוגרים ונוער ברמה הגבוהה ביותר, המביאה הישגים מכובדים למרות חוסר בתשתיות ובסיוע מהרשויות. הגיע זמן לשים את הג'יו ג'יטסו הישראלי על המפה. אני מאחל לכל הספורטאים מהארץ ומחו"ל הצלחה רבה, והבטחה כי לצופים מחכה חגיגת ספורט של ממש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully