וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד הצלחה לישראל במונדיאליטו: הפורמט המהפכני שכבש את הרשת

לא רק על המגרש. במהלך טורניר המונדיאליטו ששודר בכאן 11 ובכאן דיגיטל, אוהדי הכדורגל בישראל צפו בזמן אמת באירועים הגדולים של הנבחרת באמצעות הפיצ'ר החדשני WSC Stories, היישר מתוצאת החיפוש הראשונה בגוגל

נבחרת ישראל חוזרת מהמונדיאליטו עם מדליות הארד/וידאו: ניב אהרונסון, עריכה: ניר חן

במהלך טורניר המונדיאליטו ששודר בכאן 11 ובכאן דיגיטל, אוהדי הכדורגל בישראל צפו בזמן אמת באירועים הגדולים של הנבחרת באמצעות הפיצ'ר החדשני WSC Stories, היישר מתוצאת החיפוש הראשונה בגוגל. כל מה שאוהד צריך לעשות הוא לרשום שם תחרות, קבוצות או נבחרות רצויות בגוגל, ובנוסף לתוצאת האמת יוכל לצפות ברגעים הגדולים המשחק לרבות שערים - מכל מכשיר ובכל מקום.
הפורמט, רושם הצלחה וביקוש רב על ידי גופי הספורט הגדולים בעולם ולמעשה מהווה פריצת דרך טכנולוגית, נגישה וצעירה עבור כל אוהד ספורט.

פורמט התקצירים WSC Stories הוא פורמט המתעדכן בזמן אמת ומשלב סרטוני וידאו קצרים של האירועים המרכזיים במשחק יחד עם גרפיקה המעניקה לאוהדים חווייה ייחודית וחגיגית ומציגה את כל המידע הרלוונטי לאירוע. האירוע המוצג בוידאו, יחד עם מידע נוסף דקת האירוע, השחקן שביצע את האירוע וכו'.

כך למעלה מ-100,000 (!) צופים בישראל התעדכנו בזמן אמת באופן עשיר כאשר הם לא צופים בשידור החי, תוך ניווט בין קטעי הוידאו של אירועי המשחק וכך בחרו לצפות באירועים המעניינים ביותר עבורו.

בעצם הטמעת הפתרון הטכנולוגי המתקדם של WSC sports, כאן ממשיכה לייצר חוויה איכותית ומתקדמת עבור כל צופה ואוהד ספורט, בכל זמן ובכל מקום, בדיוק כמו במונדיאל, גם במונדיאלטו. המספרים מוכיחים כי הצופים הישראליים היו מעורבים בצורה מירבית במשחקים המשוחקים, התעדכנו באופן שוטף בטורניר דרך כל מכשיר ובאפליקיצה ובחרו את התכנים שמעניינים אותם בלבד ובמקום שהכי נוח לצופה לצרוך אותם, בטלוויזיה, באתר, באפליקציה ועכשיו גם ב"גוגל". הפתרון מאפשר למעל 40 גופי שידור מהמובילים בעולם לעדכן בזמן אמת בתכני וידאו איכותיים וחינמיים עבור הצופה בפלטפורמות הדיגיטליות.

דניאל שיכמן, מנכ"ל ומייסד-שותף WSC Sports: "הפיצ'ר החדש של החברה, WSC Stories מביא איתו שיתופי פעולה חובקי עולם עם הגופים הבכירים ביותר. גם כאן בארץ יחד עם כאן איתם שיתפנו פעולה במונדיאל בקטאר ועכשיו גם במונדיאלטו עם הנבחרת הלאומית המרגשת שלנו. אנו שמחים להיות חוד החנית הטכנולוגית בישראל ולייצר חוויות צפייה חדשות, עדכניות וטכנולוגיות עבור אוהדי הספורט בכל רחבי העולם ובייחוד כאן אצלנו 2ישראל בעזרת טכנולוגיית AI מתקדמת ויחידה מסוגה בעולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully