וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חלוץ בלארוס קנה כרטיסים לחופשה והבריז מהמשחק נגד ישראל

ייבגני שיקאבקה היה מיועד לפתוח ביום שישי (21:45), אבל היו לו תכניות אחרות. הוא המריא לחופשה באיים הקנריים וייעדר

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 13.6/ספורט1

הסגל של נבחרת בלארוס בכדורגל לא עמוס באיכות, אבל המאמן גאורגי קונדרטייב בכל זאת תלה הרבה תקוות בייבגני שיקאבקה. החלוץ בן ה-30 גילה יכולת טובה בחצי השני של העונה בקורונה קיילצה, כבש מאז ינואר 6 שערים בליגה הבכירה בפולין ועל פי התכנית היה אמור לפתוח בחוד נגד ישראל ביום שישי (21:45). הבעיה היחידה הייתה שלשיקאבקה היו תכניות משלו.

בתחילת השבוע סיפר בכיר בנבחרת בלארוס, ניקולאי חדסביץ', ששלושה שחקנים קיבלו זימונים לנבחרת לקראת המשחקים נגד ישראל וקוסובו במוקדמות יורו 2024, אבל לא השיבו. אחד מהם היה שיקאבקה ואמש (שלישי) חשפו בבלארוס את הסיבה: הוא כבר קנה כרטיסים לחופשה באיים הקנריים ופשוט החליט שהוא לא מבטל אותה. בחר בחופשה על פני לייצג את הנבחרת.

שחקן נוסף שהבריז הוא איליה שקורין, ששיחק בעונה החולפת במכבי פתח תקוה ומסרב כבר תקופה ארוכה לייצג את הנבחרת. חדסביץ' אמר לפני כמה ימים: "שלחנו זימון לשקורין, שיקאבקה וויטלי ליסאקוביץ', אבל כנראה שהם נעלמו מעל פני האדמה".

לואיס הרננדס שחקן מכבי תל אביב מול יבגני שיקאבקה שחקן שחטיור קרגנדי. ברני ארדוב
שיקאבקה מימין, במדי שחטאר קרגנדי נגד מכבי תל אביב לפני כמה שנים/ברני ארדוב

בלארוס לא ניצחה משחק רשמי למעלה משנתיים, מאז ה-2:4 על אסטוניה במרץ 2021. מדובר ברצף של 15 משחקים והבלם סרגיי פוליטביץ' אמר אתמול: "לא צריך לדבר הרבה, מבחינתנו לא להפסיד זו תוצאה טובה. אם יש לנו רצף כל כך ארוך, כנראה שמשהו לא טוב בנבחרת".

בלארוס תארח את המשחק בבודפשט, בגלל האיסור לארח משחקים בשטחה בצל התמיכה שלה ברוסיה שפלשה לאוקראינה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully