וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרטיזן וים מדר ניצחו את הכוכב האדום ועלו ל-0:1 בגמר האדריאטית

הישראלי קלע 8 נק' ומסר 5 אס', קבוצתו גברה 80:88 על יריבתה העירונית בפתיחת סדרת הטוב מ-5. לידיי כיכב עם 24 נק' ופאנטר קלע 19. ברצלונה עלתה לגמר הפלייאוף בספרד

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 13.6/ספורט1

סדרת הגמר בליגה האדריאטית יצאה לדרך הערב (שלישי) עם ניצחון מוחץ של פרטיזן על הכוכב האדום בדרבי של בלגרד. ים מדר וחבריו עלו ל-0:1 מהדהד בזכות 80:88 ביתי והם זקוקים לשני ניצחונות נוספים לאורך הסדרה כדי לחגוג זכייה ראשונה במפעל אחרי עשור, ושנה אחרי שהפסידו לכוכב בסדרת הגמר לאחר חמישה משחקים.

הכוכב האדום זכתה בליגה האדריאטית שלוש עונות רצופות מאז 2018/19 (ב-2019/20 הליגה נעצרה בעקבות הקורונה ולא הוכתרה אלופה), אבל אחרי שנקלעה היום לפיגור דו ספרתי בשלב מאוד מוקדם, לא הצליחה לחזור ותנסה להשיג את יתרון הביתיות במשחק הבא שייערך בעוד יומיים, שוב במשחק בית של פרטיזן.

ים מדר, פרטיזן בלגרד. מתוך האתר הרשמי של פרטיזן בלגרד, אתר רשמי
פרטיזן חגגה בדרבי ועלתה ליתרון בסדרת הגמר באדריאטית. מדר/אתר רשמי, מתוך האתר הרשמי של פרטיזן בלגרד

פרטיזן למעשה עלתה ליתרון דו ספרתי כבר ברבע הראשון, במהלכו ההפרש הגיע בשיאו ל-13 נקודות, כאשר לוח התוצאות הראה 16:29 בתחילת הדקה האחרונה. ברבע השני פרטיזן התעללה ביריבתה המושבעת ובזכות ריצת 6:18 עלתה ל-20 הפרש - וזהו גם היה ההפרש במחצית (36:56). הכוכב הצליחה להוריד את ההפרש בשני הרבעים הבאים והורידה אותו לחד ספרתי, אבל הפער כבר היה גדול מדי והיא נאלצה להרים ידיים בתום המשחק הראשון בסדרה. בסיום, כאמור, 80:88 לפרטיזן.

זאק לידיי עם 24 נקודות הוביל את פרטיזן בלגרד לניצחון, כאשר גם קווין פאנטר כיכב עם 19 נקודות ו-4 אסיסטים. ים מדר שיחק 22 דקות ובמהלכן קלע 8 נקודות, מסר 5 אסיסטים וקטף ארבעה כדורים חוזרים. הקלע המוביל של הכוכב היה אוגניין דובריץ' עם 17 נקודות, פקונדו קמפאסוסיים עם דאבל-דאבל של 15 נקודות ו-10 אסיסטים.

* ברצלונה עלתה לגמר הפלייאוף בספרד אחרי 75:87 ו-1:3 בסדרה על מלאגה, ובכך נקמה על ההפסד בגביע. ניקולה מירוטיץ' הוביל עם 14 נקודות, וקבע דייט לוהט עם ריאל מדריד בסדרת הגמר.

* בטורקיה נפתחה הערב סדרת הגמר ובסיום המשחק הראשון עלתה אנאדולו ליתרון 0:1 על קרשיאקה. אנאדולו, שעברה את פנרבחצ'ה בחצי הגמר, גברה בביתה 78:82 על קרשיאקה שחלפה בחצי הגמר על פני טורק טלקום. ואסילי מיצ'יץ' להט עם 24 נקודות (9 מ-15 מהשדה), אלייז'ה בריאנט ואמאת' אמבייה הוסיפו 15 נקודות כל אחד ולארקין תרם 11 נק'. אריק מקולום ובראיין אנגולה קלעו 21 ו-15 נקודות בהתאמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully