וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רועי הובר האריך את חוזהו בגליל עליון: "זה מהלך טבעי עבורי"

הרכז ימשיך לעונה שנייה ברציפות: "הוא אחת הדמויות הכי חשובות בקבוצה, נכס מקצועי", החמיא המאמן ברק פלג

מחוץ לקווים על על סדרת הגמר סל, 13.6/עריכת וידאו: זיו שטיינר

רועי הובר ימשיך בהפועל גליל עליון גם בעונה הבאה. הרכז (26, 1.88) חתם על הארכת חוזה וימשיך לעונה שנייה ברציפות בקבוצה ושלישית בסך הכל.

למרות שהיה מושבת במשך חודשיים בגלל פציעה ביד, רועי הובר היה מהגורמים המרכזיים להצלחה של גליל עליון בעונה החולפת. הובר שיחק בממוצע 29.1 דקות, קלע 10.7 נקודות ומסר 6.1 אסיסטים בממוצע למשחק. במשחקים בהם הובר שיחק עמדה הקבוצה על מאזן של 11 ניצחונות מול 10 הפסדים (בעונה הסדירה). משחק השיא של הובר היה בחוץ נגד נס ציונה, שם הוא קלע 23 נקודות (וביניהן הנקודות שלקחו את המשחק להארכה) ומסר 10 אסיסטים. במהלך העונה זומן הובר לסגל נבחרת ישראל ואף לבש לראשונה את המדים הלאומיים.

רועי הובר הפועל גליל עליון. דני מרון
מהגורמים המרכזיים בהצלחת גליל עליון. הובר/דני מרון

ברק פלג רואה ברועי הובר שחקן מרכזי מאוד בפאזל הנבנה בגליל: "מבחינתי להשאיר את הובר זה להשאיר את אחת הדמויות הכי חשובות בקבוצה. הובי הוא הרגל והציר המרכזי שעליו נבנית הקבוצה. הוא נכס מקצועי עבורנו, אבל יותר מכך הוא נכס אנושי למועדון, ואני תמיד רוצה אותו איתי".

הובר עצמו שילב העונה בין לימודים במכללה האקדמית תל-חי לבין הכדורסל, והוא דמות לחיקוי גם בקרב רבים מהשחקנים הצעירים במחלקת הכדורסל. הובר התייחס להמשכיות וגם לציפיות לקראת העונה הבאה: "אני שמח על ההמשכיות בגליל לעונה נוספת, זה מהלך טבעי עבורי, במועדון שקיבל אותי בזרועות פתוחות. מקווה שבשנה הבאה נוכל לעשות עוד עונה טובה ולהתקדם עוד צעד קדימה. יאללה גליל!".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully