וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא לוזון: "שלחתי את השחקנים למונדיאליטו למרות שזה פגע בנו"

מאמן הנבחרת הצעירה לקראת היורו: "ההכנות נפגעו בגלל שחלק מהשחקנים בנוער והבוגרת. שלחתי אותם באהבה, אין עוד מאמן באירופה שהתנהל כמוני. יש הרבה פצועים, המצב לא אידיאלי"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 12.6/ספורט1

הנבחרת הצעירה של ישראל תפתח את הופעותיה באליפות אירופה 2023 בעוד תשעה ימים והיום (שלישי) נערכה מסיבת עיתונאים בהשתתפות המאמן גיא לוזון והשחקנים עומרי גנדלמן וגיל כהן.

זו תהיה ההשתתפות השלישית של הנבחרת הצעירה בטורנירי יורו, אחרי הופעת הבכורה ב-2007 וזו ב-2013, אז ישראל עלתה אוטומטית בזכות היותה המארחת.

ישראל הוגרלה לבית ג', בו היא תשחק נגד גרמניה, אנגליה וצ'כיה. שתי הנבחרות שיסיימו במקומות 1-2 יעפילו לרבע הגמר. הטורניר יתקיים ברומניה וגאורגיה (21 ביוני עד ה-8 ביולי) וכל המשחקים של ישראל יתקיימו בקוטאיסי. משחקי הטורניר יועברו בשידור ישיר בחבילת הערוצים של ספורט1.

המשחקים של הנבחרת הצעירה:

22.6: גרמניה - ישראל
25.6: אנגליה - ישראל
28.6: ישראל - צ'כיה

גיא לוזון מאמן הנבחרת הצעירה של ישראל. קובי אליהו
עוד תשעה ימים משחק נגד גרמניה. לוזון/קובי אליהו

לכל אורך מסיבת העיתונאים נראה היה שגיא לוזון מנמיך ציפיות ואולי מחפש תירוצים מבעוד מועד: "כל הברכות והמחמאות לנבחרת הנוער, מאופיר חיים המאמן ועד אחרון אנשי הצוות. הם הביאו הרבה כבוד לכדורגל הישראלי ואנחנו גאים. הכדורגל הישראלי עובר קיץ לא רגיל. הנבחרת הצעירה נפגעה קצת בהכנות כי חלק מהשחקנים עם הבוגרת ואחרים היו עם הנוער. בניגוד לאיטליה, אנגליה או צרפת, אנחנו שלחנו את כל השחקנים למונדיאליטו למען הצלחת הכדורגל הישראלי".

לוזון המשיך: "מאגר השחקנים בישראל הוא קטן ואותם שחקנים משרתים כמה נבחרות. הנבחרת הצעירה אחרונה בסדר העדיפויות ולא עשינו שום משחק אימון בסגל מלא לפני היורו. האימון הראשון שבו יהיה לי סגל מלא, יהיה יום לפני המשחק הראשון. אנחנו מאושרים מהצלחת הנבחרת עד גיל 20, אבל מתמודדים עם הנסיבות".

המאמן הוסיף: "פודגוראנו, ליידנר וכנעאן פצועים, כנראה שגם עבדה לא יהיה ואלו שחקנים שהיו מרכזיים בהעפלה לטורניר. בנוסף לכל הצרות, לקחו לנו שחקנים. אין מאמן באירופה שהתנהג כמוני. שלחתי את השחקנים באהבה, למרות הפגיעה בהכנות שלנו. אלו דברים שסוכמו מראש. עשיתי את זה בשביל נבחרת הנוער והרווחנו כי זכינו במקום השלישי. המצב לא אידיאלי, אבל לא נרכין ראש מול היריבות".

לוזון התייחס לשחקנים שהצטרפו מהנבחרת עד גיל 20: "החבר'ה שהיו בארגנטינה עשו מאמץ אדיר. הם היו ביבשת אחרת, זה אומר ג'ט לג וכל שעה הפרש זה יום התאוששות. ייקחו להם 5-6 ימים להתאושש. יש משחק הכנה נגד בלגיה ביום חמישי והם לא ישתתפו בו. הם לא יעשו איתנו שום אימון מרכזי עד שנגיע לגאורגיה".

על היריבות אמר המאמן: "אנגליה מגיעה עם שלל שחקנים מקבוצות גדולות בפרמיירליג, ליברפול, צ'לסי, מנצ'סטר סיטי... גרמניה עם סגל שכמעט כולו שחקנים עם עשרות משחקים בבונדסליגה. פגשתי את המאמנים של היריבות וכולם היו מאושרים שהם הוגרלו נגדנו. כולם מסמנים אותנו כניצחון בטוח. זה יתאגר אותנו ויחדד אותנו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
עומרי גנדלמן שחקן נבחרת ישראל. מאור אלקסלסי
בית לא קל. גנדלמן/מאור אלקסלסי

גיל כהן: "הנוער עשו הישג מדהים והיסטורי. כולנו מתרגשים, אנחנו בשיא המוכנות ושיא האנרגיות. נבוא הכי דרוכים. מכוונים הכי רחוק שאפשר, רוצים לעבור את שלב הבתים".

עומרי גנדלמן: "כל מי שבסגל יודע כמה קשה וכמה מדויק צריך לעבוד כדי להגיע מוכנים. אני לא חושב שיש בית קל ביורו, אבל עשינו קמפיין מוקדמות מדהים ופגשנו בו נבחרות לא פחות חזקות. אנחנו מאמינים בעצמנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully