וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישראל התאמנה לקראת בלארוס, ספורי: "אפשר ללמוד מנבחרת הנוער"

13.6.2023 / 13:38

אלון חזן העביר את האימון אחרי שנעדר בשל מחלה מהאימון אמש. בריבו או וייסמן יחברו בהתקפה לסולומון, עבדה וגלוך. ההגנה סגורה

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 12.6/ספורט1

נבחרת ישראל שנמצאת בבודפשט שבהונגריה, ערכה היום (שלישי) אימון נוסף, כחלק מההכנה לקראת המשחק עם בלארוס במוקדמות יורו 2024, שיערך ביום שישי הקרוב. בלארוס לא רשאית לארח בביתה, בשל המעורבות שלה במלחמה בין רוסיה לאוקראינה והמשחק יתקיים ללא קהל באצטדיון פרנץ סוסה בבודפשט, אצטדיונה הביתי של קבוצת אויפשט.

מאמן הנבחרת אלון חזן, שהחמיץ את האימון אמש לאחר שלא חש בטוב, העביר את האימון כרגיל אחרי שחלה הטבה משמעותית במצבו והוא הרגיש טוב יותר הבוקר. את האימון אתמול העבירו המנהל המקצועי יוסי בניון, בצוותא עם עוזר המאמן אלון חרזי והיום כאמור יתנהל האימון כרגיל, תחת ניהולו של המאמן חזן.

מנור סולומון שחקן נבחרת ישראל. ההתאחדות לכדורגל, אתר רשמי
הבאנקר של חזן. מנור סולומון/אתר רשמי, ההתאחדות לכדורגל

הקשר נטע לביא הגיע אתמול להונגריה והצטרף למחנה הנבחרת ומסתמן שהבוקר יקבל מנוחה ולא לקח חלק באימון. על פי התכנון נראה שמרבית ההרכב לשישי כבר סגור, כאשר חוליית ההגנה תורכב מאלי דסה, רז שלמה, שון גולדברג ואופיר דוידזאדה, שלא התאמן אמש, אך צפוי לשוב היום לאימונים.

בקישור מובטח מקומו של דור פרץ ובחלק הקדמי יפתחו אוסקר גלוך, ליאל עבדה וכמובן מנור סולומון, כאשר לצוות המקצועי יש כרגע התלבטות קלה בעמדת החלוץ המרכזי, בין תאי בריבו ושון וייסמן.

עוד בוואלה!

חזן לא חש בטוב, יוסי בניון ואלון חרזי יעבירו את אימון הנבחרת

לכתבה המלאה
רמזי ספורי שחקן נבחרת ישראל. ההתאחדות לכדורגל, אתר רשמי
לוקח השראה מנבחרת הנוער? ספורי/אתר רשמי, ההתאחדות לכדורגל
אלון חזן מאמן נבחרת ישראל. ההתאחדות לכדורגל, אתר רשמי
אלון חזן עם שחקני הנבחרת בבודפשט/אתר רשמי, ההתאחדות לכדורגל

האזינו: רענן ברנובסקי על ההכנות של נבחרת ישראל

רמזי ספורי התייחס למשחקים הקרובים ואמר: "אנחנו באים כדי לקחת את שני הניצחונות. אנחנו מתאמנים טוב כדי ליישם את מה שתרגלנו". על החיסרון של ויטור: "אין ספק שהוא שחקן חשוב מאוד לנבחרת, אבל יש לנו שחקנים מספיק טובים".

על ההישג של נבחרת הנוער: "תמיד יש מה ללמוד, גם משחקנים צעירים יותר ממך. הם עשו טורניר ממש מוצלח. גם כשאתה יותר בוגר מהם אתה לומד, הם עשו דברים מדהימים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully