וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב מוכנה לרגע השיא של התהליך: "מאמינים שנהיה אלופים"

13.6.2023 / 8:45

האדומים מרוצים מכך ש"אפילו אין זמן לעכל את המחשבה" שיניפו צלחת לראשונה מ-1969: "רוצים להפוך את העונה הזאת ממצוינת להיסטורית". בר טימור יודע ש"מכבי תגיע אחרת", אבל אופטימי

54 שנים אחרי הפעם האחרונה בה זכו באליפות, יכולה הערב (שלישי, 21:00) הפועל תל אביב לשוב ולעשות זאת אם תגבור על מכבי תל אביב בהיכל מנורה במשחק השלישי והמכריע של גמר הפלייאוף. האדומים יעלו לפרקט פחות מ-48 שעות אחרי הניצחון ההיסטורי שלהם ב-38 הפרש בבית על הצהובים, וינסו להמשיך את המומנטום כל הדרך אל התואר.

בהפועל עבדו על שני אלמנטים לקראת המשחק - חידוד דברים טקטיים, ועבודה מנטאלית כדי שהשחקנים לא יחשבו ולו לרגע שהניצחון במשחק הקודם אומר משהו לקראת המשחק המכריע. בקבוצה ממשיכים עם הסגל שרץ במהלך כל הפלייאוף, ויקוו שהוא יעשה את העבודה.

"זה רגע השיא של המועדון בתהליך הזה שהוא עבר מרגע הקמתו מחדש", סיפרו בהפועל אתמול, "עברנו כל כך הרבה בדרך ואנחנו מתרגשים. עשינו עונה מצוינת, היו לנו ירידות, אבל בעיקר עליות, ואנחנו יכולים להפוך את העונה הזאת ממצוינת להיסטורית".

שחקני הפועל תל אביב. דני מרון
הנה זה מגיע. שחקני הפועל תל אביב/דני מרון

שחקני הקבוצה מגיעים למשחק באמונה שהם יוכלו להשלים את העבודה. "אני מאמין ומאוד מקווה שהפועל תל אביב תהיה אלופה", אמר הקפטן בר טימור אמש, "אולי הדבר הכי טוב הוא שאין זמן לעכל את המחשבה שנהיה אלופים. עברנו תהליך בשלוש השנים האחרונות, אנחנו צעד לפני מה שכולם חולמים עליו. זה הישג בשבילנו להגיע למשחק על תואר. אנחנו מאוד מתרגשים ורוצים לעשות את זה".

טימור התייחס לניצחון במשחק הקודם ואמר: "בכדורסל קורים דברים שאין להם הסבר כמו ה-38 הפרש. באנו, ציפינו ורצינו לנצח, אבל לא ציפינו שננצח ככה. זה נחמד לזיכרון, אבל לא נותן יותר מדי. השווינו את הסדרה וזה מה שחשוב. נבוא לסיים את העבודה. אין יותר מדי שינויים, אלא יותר ההכנה שעשינו בין המשחק הראשון לשני שזה השינוי בגישה ובדגש לריבאונד ובאגרסיביות, לשחק יותר כמו בסדרות נגד ירושלים ונס ציונה. נקווה שזה ימשיך לכיוון שלנו, כי יהיה משחק קשה. מכבי תבוא בגישה אחרת".

כל 1,500 הכרטיסים שהוקצו להפועל תל אביב נמכרו במהירות אמש, ובמועדון מקווים כי המשחק יעבור בשלום ללא תקריות משמעותיות. בהפועל סיפרו כי אוהדים רבים מתכוונים להקדים את הגעתם להיכל בעקבות האירועים של המשחק הקודם בו נתקעו במשך יותר משעה בתור בכניסה הצפופה לשערים 4 ו-5 בהיכל מנורה.

בר טימור הפועל תל אביב. ברני ארדוב
מאמין. בר טימור/ברני ארדוב

בהפועל לא הופתעו מהמלצת התובע של איגוד הכדורסל להעמיד אותם לדין ולדרוש עונש משמעותי של חמישה משחקי רדיוס ארוך, מעל 75 קילומטרים מאולמם הביתי, ועוד סגירה של היציע המעודד לשני משחקים נוספים, בעקבות האירועים במשחקים הראשון והשני בגמר הפלייאוף.

בקבוצה העריכו בזהירות כי העונש הסופי יהיה שונה, ויתייחסו לדברים בבית הדין. הדיון נקבע למחר בשעה 16:00.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully