וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פולהאם או טוטנהאם? "סולומון יחליט על עתידו אחרי משחקי הנבחרת"

עודכן לאחרונה: 13.6.2023 / 8:41

יישאר בפרמיירליג? באנגליה מדווחים שהישראלי עדיין מתלבט לגבי קבוצתו הבאה ויקבל החלטה אחרי משחקי נבחרת ישראל נגד בלארוס ואנדורה

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 12.6/ספורט1

איפה ישחק בעונה הבאה מנור סולומון? על פי הדיווחים באנגליה השחקן מתלבט בין שתי קבוצות: פולהאם וטוטנהאם. כזכור, שחטאר דונייצק איימה על טוטנהאם בתביעה אם זו תנסה לנצל את המלחמה באוקראינה ולצרף אותו בחינם, אבל סולומון מצידו לא מתכוון לחזור לאוקראינה כמובן והוא מעוניין להישאר באנגליה.

ב"איבנינג סטנדרד" טוענים שסולומון הבהיר שהוא יקבל החלטה על עתידו החודש וזה יקרה אחרי צמד המשחקים של ישראל במוקדמות יורו 2024 נגד בלארוס ואנדורה. שחטאר מצידה תנסה לקבל כסף על ההעברה שלו, אבל סולומון נחשב לשחקן חופשי בעקבות המלחמה במדינה.

מנור סולומון, קשר נבחרת ישראל. דני מרון
יחליט על עתידו אחרי משחקי הנבחרת. סולומון/דני מרון

מה שעשוי להטות את הכף לטובת טוטנהאם היא העובדה שסולומון מיעט לשחק בקבוצה והפך להיות שחקן מחליף קבוע אצל מרקו סילבה, למרות היכולת הנהדרת שהציג בשלב מוקדם יותר של העונה מאז שחזר מהפציעה. סולומון רשם בסך הכול 4 הופעות בהרכב של הקוטג'רס אשתקד ולמרות זאת כבש ארבעה שערים, אחד פחות מאנדראס פריירה שפתח כמעט בכל משחקי פולהאם העונה.

טוטנהאם חוותה עונה מאכזבת אשתקד ועלולה לאבד את הסקורר הגדול שלה הארי קיין ובכל מקרה היא תנסה לחזק את ההתקפה שלה. את הקבוצה יאמן בעונה הבאה אנג'ה פוסטקוגלו, מאמנו היווני של ליאל עבדה בסלטיק לשעבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully