וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לחץ שיא במכבי תל אביב: "איבוד אליפות להפועל לא מקובל על אף אחד"

13.6.2023 / 7:25

הצהובים נחושים להתאושש מההשפלה במשחק 2 ולזכות בתואר: "המסר הועבר - אין תוצאה אחרת מלבד ניצחון". קולסון מודה: "קיבלנו מנה של צניעות, צריך לחזור ליסודות"

מכבי תל אביב תנסה לזכות הערב (שלישי, 21:00) באליפות ה-56 בתולדותיה כשתארח את הפועל תל אביב למשחק השלישי והמכריע בסדרת גמר הפלייאוף. הצהובים, שניצחו את המשחק הראשון בסדרה 79:90, הובסו ב-38 הפרש שלשום במשחק השני, ומגיעים בסיטואציה לא פשוטה למשחק ההכרעה.

במכבי סיפרו אתמול על תחושות לא פשוטות לקראת המשחק היום, ועל לחץ שיא. "איבדנו אליפויות בעבר, אבל לא להפועל תל אביב", סיפרו במועדון, "זה משהו שלא יתקבל על ידי אף אחד במועדון כאן. המסר הועבר, זה משחק שאין תוצאה אחרת חוץ מניצחון".

חוץ מהיריבות העירונית המרה, במכבי באים לשחק גם על הכבוד שלהם אחרי ההשפלה במשחק 2. "כמובן שאתה בא לשחק על הגאווה שלך, ככה אני משחק בלי קשר לתוצאה. אני משחק עם כל מה שיש לי ואני מאמין שכל הקבוצה שלנו ככה. אנחנו צריכים לחזור ליהנות מהמשחק, ואת זה נעשה במשחק", הבטיח בונזי קולסון.

שחקן מכבי תל אביב בונזי קולסון. דני מרון
המטרה: להחזיר את הגאווה. קולסון/דני מרון

בצד המקצועי החליטו במכבי שלא לבצע שינוי בסגל למרות יכולת לא משכנעת של ג'רל מרטין במשחק השני בסדרה. דארן היליארד, ששיחק בחמשת משחקי הפלייאוף הראשונים והיה לא רע, לא יתלבש וסביר להניח שהמשחק השני נגד הפועל חולון היה האחרון שלו במועדון.

במכבי רוצים לחזור לשלוט בקצב ובריבאונדים וינסו לא להיגרר למופע של איבודי כדור כפי שהיה בהיכל שלמה במשחק השני. "אנחנו צריכים לחזור ליסודות שלנו, לא לחשוב יותר מדי, להמשיך לשחק בשטף", אמר קולסון לקראת המשחק השלישי, "אנחנו צריכים להשיג עצירות, לחזור לכדורסל שאיפשר לנו לעשות כזו עונה מוצלחת. צריכים להיות אגרסיביים מהפתיחה".

"זו בהחלט הייתה חוויה קשה, קיבלנו מנה של צניעות. אבל נלמד מזה ונשחק יותר טוב", הודה קולסון כשנשאל על ההפסד במשחק מספר 2, "היינו יכולים לשחק טוב בשני צדי המגרש, במיוחד בפתיחה, והם רצו את זה יותר מאיתנו. אנחנו נתאושש ונעשה מה שצריך כדי לנצח".

אוהדי הפועל תל אביב מדליקים אבוקות ביציע. לירון מולדובן
המשחק השלישי יעבור בשלום? אוהדי הפועל תל אביב/לירון מולדובן

בכל הנוגע לסידורי האבטחה לקראת המשחק, במכבי מקווים כי בניגוד לשני המשחקים הראשונים, המשחק הערב יעבור בשקט. הצהובים מכרו את כל 9,000 הכרטיסים שלהם למשחק תוך כמה שעות, והודיעו כי אוהד הפועל שייתפס ביציע של הצהובים, יוצא מהאולם, כרטיסו יבוטל ולא יוחזר כספו.

במכבי מתכוונים לעמוד על כך שיבוצע שינוי בתקנון בזמן הפגרה בכל הנוגע למשחקי הדרבי החמים, כך שסיטואציות כמו שקרו במשחקים האחרונים לא יחזרו על עצמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully