וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פריז "זועמת על אמבפה" ונערכת למכירתו, תג המחיר: 150 מיליון יורו

עודכן לאחרונה: 13.6.2023 / 6:57

במועדון סבורים שריאל מדריד עומדת מאחורי המכתב של הכוכב, שהבהיר שלא יאריך את חוזהו, ולא מתכוונים לאבד אותו בחינם. יגיע כבר הקיץ למדריד?

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 12.6/ספורט1

אחרי שוויתרה על ליאו מסי, פריז סן ז'רמן תכננה לבנות את הסגל שלה מחדש סביב הכוכב הגדול קיליאן אמבפה. אלא שהמכתב ששלח הסקורר הצרפתי לראשי המועדון ובו הוא הבהיר שהוא לא מתכוון להאריך את חוזהו, גרם לכאוס גדול במועדון, שעל פי הדיווחים בצרפת זועם על התנהלותו של אמבפה.

כעת, לפריז יש שתי אפשרויות: להשאיר את אמבפה לעונה האחרונה של חוזהו ולאבד אותו בחינם בקיץ הבא, הוא למכור אותו כבר בקיץ הזה. על פי הדיווחים האחרונים לחלאיפי הבעלים של פריז אין שום כוונה לאבד את אמבפה בחינם ולכן הוא פתוח להצעות ורוצה למכור אותו בקיץ הזה.

קיליאן אמבפה פריז סן ז'רמן. רויטרס
ישחק בריאל מדריד כבר בעונה הקרובה? אמבפה/רויטרס

כעת, בפסז' כבר נערכים לעזיבה מיידית של קיליאן ובמועדון ידרשו עבורו 150 מיליון יורו, שנה לאחר שהם סירבו להצעה בסך 180 מיליון יורו מריאל מדריד. אפרופו ריאל מדריד, בפריז משוכנעים שההחלטה של השחקן שלא להאריך את חוזהו קשורה בפלורנטינו פרס, נשיא ריאל מדריד שרק לפני כמה ימים התייחס לעתידו של אמבפה ואמר שהוא אופטימי לגבי כך שהשחקן יצטרף לריאל מדריד.

מבחינת הבלאנקוס, ייתכן שריאל מדריד הגבירה את הלחץ על אמבפה בעקבות העזיבה של קארים בנזמה, מה שגרם לספרדים לשנות מחשבה ולנסות לצרף את הכוכב הגדול כבר בקיץ הקרוב, גם תמורת סכום גבוה בהרבה. אמבפה סיים עונה מוצלחת מאוד מבחינתו עם לא פחות מ-29 שערי ליגה ב-32 הופעות ו-5 בישולים וגם סיפק מונדיאל בלתי נשכח שהסתיים עם שלושער בגמר מול ארגנטינה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully