וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מונאקו עשתה צעד חשוב אל האליפות, ריאל מדריד עלתה לגמר הפלייאוף

הקבוצה מהנסיכות עלתה ל-0:2 בסדרת הגמר מול לבלואה מטרופוליטנס של וומבניאמה (17 נק' ו-7 ריב') עם 88:95 כשלויד (23 נק') בלט אצל המארחת. מוסה (16 נק' ו-6 ריב') הוביל את קלעי הבלאנקוס ב-73:94 על בדאלונה שסגר 1:3 ועלייה לשלב הבא

תקציר: בדאלונה - ריאל מדריד 94:73/ספורט 1

שלבי ההכרעה בליגות האירופאיות בכדורסל המשיכו הערב (שני) עם משחק מספר 2 בפלייאוף גמר הליגה הצרפתית שהסתיים בניצחון של מונאקו על לבלואה מטרופוליטנס ו-ויקטור וומבניאמה שיוכלו להבטיח אליפות היסטורית במשחק מספר 3 בפריז ביום חמישי. ריאל מדריד סגרה סיפור עם 1:3 בסדרת חצי גמר הפלייאוף בספרד על בדאלונה ותמתין למנצחת בין ברצלונה למלאגה.

ויקטור וומבניאמה לבלואה מטרופוליטנס. GettyImages
עשוי להיפרד מאירופה ללא אליפות. וומבניאמה/GettyImages

מונאקו - לבלואה מטרופוליטנס 88:95

ויקטור וומבניאמה יוכל לסיים את קריירת הכדורסל האירופית שלו כבר ביום חמישי, זאת לאחר שקבוצתו הפסידה במשחק מספר 2 של סדרת גמר פלייאוף הליגה הצרפתית, כשמונאקו עלתה ל-0:2 ומרחק ניצחון מאליפות היסטורית.

למרות פתיחה נהדרת עם רבע ראשון יוצא מן הכלל של האורחת ושל הסופרסטאר הבא, ככל הנראה, של סן אנטוניו (17 נק', 7 מ-11 מהשדה ו-7 ריב'), לבלואה איבדה יתרון 14 וירדה בפיגור להפסקה הודות לתצוגה נהדרת של ג'ורדן לויד שקלע 23 נק' (9 מ-13 מהשדה, 2 מ-4 מחוץ לקשת) עם 49:50 צמוד. ברבע השלישי הקבוצה של וומבניאמה עוד הצליחה לשמור על ההתמודדות צמודה יחסית ואף עלתה ליתרון לרגעים ספורים, אך ריצת 5:13 בראשותו של ג'ון בראון (10 נק') העניקה ניצחון למונאקו שתוכל להשיג אליפות ראשונה בתולדות המועדון כבר בחמישי בפריז.

sheen-shitof

שדרגו את הביצועים

הארכת משך האקט ושיפור ההנאה במיטה - במבצע מיוחד

בשיתוף "גברא"
סרחיו רודריגס ריאל מדריד. GettyImages
ישיגו אליפות שנייה ברציפות? רודריגס/GettyImages

בדאלונה - ריאל מדריד 94:73

אחרי ההפתעה במשחק הראשון בסדרת חצי גמר הפלייאוף בספרד, אלופת אירופה לא ריחמה על בדאלונה ועם שלושה ניצחונות רצופים עלתה לגמר, שם תפגוש את המנצחת בין ברצלונה למלאגה.

כמו ברוב שלבי הסדרה, זה התחיל צמוד במיוחד כשלמחצית הבלאנקוס ירדו ביתרון 35:38 כשסרחיו רודריגס (15 נק', 5 ריב' ו-8 אס') בלט בצד הלבן. הפורוורד של המארחת, ג'ואל פארה (17 נק' ו-6 ריב') עוד ניסה לשמור על בדאלונה במשחק, אבל ריצת 6:16 של האלופה כשגרשון יאבוסלה (14 נק') ודז'נאן מוסה (16 נק' ו-6 ריב') הבריקו, סגרה את הסיפור עם מחצית שנייה דומיננטית ופער שרק הלך וגדל עד הסיום. כעת ריאל מדריד תתרכז בניסיון לשמור על האליפות המקומית אחרי שהניפה כבר את גביע אירופה ולהשלים דאבל יוקרתי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully